Foto bij First Stop!

Samen met Anette en Emppu zit ik gezellig te praten als de rest eindelijk aangekleed binnen komt lopen.

'Zo ik heb honger!' zegt Jukka.
'Dan ga je eten, ja niet zo moeilijk doen' zegt Marco.

Jukka loopt naar de koelkast en zegt:'Er is niks meer!'
'Er is genoeg maar dat eet jij toch nooit' zegt Anette.
'Ja dus? Nu zullen we straks toch even moeten stoppen anders ga ik dood van de honger, en dan hebben jullie geen drummer meer!' zegt Jukka.
'Nou we kunnen het ook wel zonder jou hoor Jukka' zegt Emppu.
'Ja en zonder jou kunnen ook wel Emppu wordt jij nou eerst maar is langer!'zegt Jukka.
'Oke jongens genoeg met dat kinderachtige gedoe, wat zijn we weer gezellig vandaag' zegt Anette.
'Maar ik vind ook dat we zo wel even ergens kunnen stoppen om wat te gaan eten is toch gezelliger dan in zo'n saaie bus, beetje ruzie maken over wie er als eerste de pindakaas mag ofzo iets' zegt Marco.

Even later zitten we met ze alle in een wegrestaurant wat te eten en te drinken, Jukka zit ondertussen zo wat een 3 gangen menu naar binnen te werken en zegt:'Zo dat had ik echt even nodig!'
'Ja dat zie ik'zegt Tuomas.
'Jeetje man jij eet echt veel'zeg ik.
'Als je dat al veel noemt moet je maar is opletten wat Marco naar binnen werkt als die honger heeft echt niet normaal' zegt Jukka.
'Maar ja het is allemaal wel leuk dat Jenny er nu is maar we weten eigenlijk nog helemaal niks van haar' zegt Marco.
'Ja wel we weten dat ze verliefd is op Tuomas!' zegt Jukka.
'Nou hou daar is over op jongens!'zegt Anette.
'Wat het is gewoon zo zie je dat dan niet?'zegt Jukka.
'Maar kom op wat geeft dat? Ik ben gewoon knap ja daar valt niks aan te doen'zegt Tuomas.
'Ja ja meneer ik heb een te groot ego en ik hou zo van mezelf, nou weten we het ondertussen wel dat je jezelf knap vind, maar dat hoef je niet steeds te zeggen hoor!' zegt Emppu.
'Oke maar toch, nee oke ik stop al, maar even serieus nu, uhm Jenny was het toch, uhm ja vertel is wat over jezelf' zegt Tuomas.
'Nou ik ben dus Jenny Black, ben 22 jaar, hou van muziek maken vooral van keyboard spelen, ik heb wel is gitaar geprobeerd maar dat ging niet echt ik kreeg al pijn in me vinger bij de eerste 3 noten die je moest leren, ik hou van zingen, mijn favorieten band is natuurlijk Nightwish, ik hou heel erg van Metal muziek enzo, ik hou van de kleuren zwart en rood en heb geen vriendje' zeg ik.
'Zo dat is nogal wat'zegt Jukka.
'Ja ik weet het maar ja dat is pas een klein stukje hoor, dit zijn eigenlijk alleen maar de belangrijken dingen' zeg ik.

Een half uur later zitten we weer met ze alle in de bus op weg naar Duitsland.

'Zo ik verveel me' zegt Marco.
'Dan ga je wat doe!' zeg ik.
'Jongens laten we anders even wat nummers door nemen voor in Duitsland' zegt Anette.
'Kijk dat is tot nu toe het beste idee dat ik vandaag heb gehoort'zegt Tuomas
'Ja maar wie zegt dat ik daar zin in heb?' zegt Marco.
'Ja jammer dan Marco het is iets dat we moeten doen of wil jij straks op het podium daar gaan staan en zeggen:'Ja we weten eigenlijk niet welke nummers we gaan spelen want daar hebben we het niet over gehad' wil je dat dan?' zegt Tuomas
'Nee dat zou pas erg zijn als dat zou gebeuren wat moeten jullie fans dan wil niet denken'zeg ik.
'Precies! Jij snapt het!' zegt Tuomas
'Ja oke das ook wel weer waar ja oke dan gaan we wel even kijken hoe en wat met de muziek' zegt Marco.

Reageer (1)

  • Veniality

    Ik vind Marco wel knap! xD.

    Met de tekens gaat het goed, als je iets meer details gaat beschrijven is het helemaal geweldig. Want nu zeggen ze alleen dingen, je verteld niet wat ze doen Bijvoorbeeld:
    Tuomas haalde zijn hand door zijn haren, en lachte een vals lachje toen hij zei dat hij zichzelf knap vond.

    Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen