Foto bij 0.5

First dinner here

Catharine Elisabeth Moore

Nadat ik mijn nieuwe vader heb ontmoet- Robin - heeft Anne besloten om uit eten te gaan.Ik loop snel naar mijn kamer en pak uit een van de dozen een vest en trek hem aan. Ik kijk in de spiegel nog even naar mijn outfit+ de vest. Ik loop naar benden en zie Anne en Robin al klaar staan. 'Draag jij ook al van die soort vesten? Zijn die in de mode ofzo?' hoor ik Robin vragen.'Ik weet niet ze zitten gewoon lekker.' Ik pak mijn jas en loop naar buiten. Ik kijk verbaasd. Het heeft gesneeuwd. Ik heb niks daar van gemerkt.. Robin en Anne lopen al weg. Ik ren hem achterna. Terwijl we lopen hoor ik de sneeuw onder mijn schoen knarsen. We komen aan bij een luxe restaurant. Verward loop ik het gebouw binnen. Terwijl Robin een tafel reserveert kijk ik rond. Mijn mond valt langzaam open. 'Mond dicht, je vangt vliegen.' hoor ik Anne naast me lachen. Ik geef haal een zacht stom tegen haar arm.'Zijn jullie rijk ofzo?' vraag ik en ik kijk Anne en Robin vragend aan. 'Laten we zeggen dat er iemand in de familie is die best wel veel verdiend.' We lopen naar onze tafel. Nog steeds ben ik in de war van het antwoord. Ben benieuw wie er veel verdiend in de familie. De ober komt er naar een tijdje aan en vraagt onze bestelling. Ik besluit makkelijk te zijn en bestel patat, want dat zie in de menukaart staan.

Nadat we allemaal klaar zijn besluiten we gewoon naar huis te gaan. Anne doet de deur open en loopt naar binnen toe. Ze loopt naar de woonkamer toe, doet de tv aan en gaat op de bank zitten. Ik zie dat er een leuke film op is en besluit naast haar te gaan zitten. Robin gaat aan de andere kant van Anne zitten. Nadat de film is afgelopen, zeg ik welterusten tegen Anne en Robin. Ik loop naar boven en haal mijn pyjama uit een doos. Ik ga op bed en naar een paar minuten word het zwart voor mijn ogen. Sleep well!

Reageer (1)

  • Jagkass

    Haha Ik vind het zo grappig dat ze Harry als het ware niet kent! (:
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen