Foto bij 037

'Ja, graag,'glimlachte ik blij. 'Ik ben op zoek naar Justin Bieber?'
Fronsend keek de jongen me aan. 'Oh. Ehm... Justin. Juist, die zal nu waarschijnlijk wel met Isabelle in de bibliotheek zitten.'
Meteen schoot er een beeld van Justin en een heel erg aantrekkelijk meisje samen in een muisstille bibliotheek. Het meisje zat bijna bij Justin op schoot, die geïnteresseerd naar haar toe leunde en-
'Oké?'
Verwonderd keek ik de jongen aan. 'Eh, wat?'
'Ik zal je naar de bibliotheek brengen, oké? Ze zijn aan het studeren voor het examen filosofie.'
O, nog erger. Nu zag ik hen over elkaar aan de tafel zitten, terwijl zij hem verbaasd met haar ongelooflijke slimheid en dan realiseert hij zich dat hij voor haar moet kiezen en dan-
'Ja, dat is goed,'zei ik, terwijl ik een glimlach probeerde te produceren. 'Ken je Justin goed?'
'Hmm.' De jongen keek me verbaasd aan. 'Ja, ik ken hem goed. Mag ik misschien iets vragen?'
Glimlachend haalde ik mijn schouders op. 'Doe maar.'
'Ben jij Madison?'
Verwonderd keek ik hem aan. 'Ja. Hoe weet je dat?'
We begonnen te wandelen richting een groot gebouw en de jongen haalde zijn schouders op. 'Hij is een van mijn beste vrienden en ehm... je stond in zijn kamer.'
'Stond?'
'Sinds jullie het uitmaakten niet meer, natuurlijk,'verklaarde de jongen nuchter.
'O. Right,'knikte ik. 'Ehm, hoe heet je eigenlijk?'
Grinnikend leidde de jongen me het gebouw in naar de tweede verdieping. 'Ik ben Thomas. En daar is je dreamboy.'

Reageer (1)

  • lalita

    Oeeh, nu moet het net zo gaan als op het plaatje daarboven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen