Foto bij 90- Gifts part 1

I Like the picture...

HappY New Year...!! Kben super blij; heb 'het officiële geïllustreerde boek bij de twilight saga' gekregen; alle randinfo van Twilight die er maar is, van Stephenie Meyer

@ The Cullens Place...
Het werd elke dag drukker en drukker; De kinderen van Elisabeth leken een wedstrijd te houden; om ter eerst lopen, eerste woordjes... tegenwoordig liepen Seth en Embry de hele tijd achter Jinx en Venna aan omdat ze niet te gevaarlijk zouden doen, vooral Embry had zijn handen vol aan Venna. Ze leek gewoon niet in te schatten dat ze gevaarlijk deed, ook al was het heel wat moeilijker om haar iets aan te doen. In het begin lachte Rose ermee dat mannelijke wolven iets met roodharige meisjes hadden, omdat Jake, Seth en EMbry alle drie met een roodharig meisje waren ingeprent. Leah had amper moeite met Remy, hij was rustig, kalm, beheerst en nam voor de meeste dingen zijn tijd. Het duurde het langste voor hij kon lopen op praten, maar hij sprak meteen in volzinnen. Hij leek alles te kunnen verdragen; vampiers, mensen, weerwolven... hij was de perfecte aanvulling voor Leah die het nogal moeilijk had met de vampiers, hoewel ze nu heel erg goed overeen kwam met Bella en Elisabeth. Op een of andere manier waren Askshay en Sacha erg bezig met... het beschermen van de rest, maar op een andere manier dan je bij kinderen zou verwachtten. Ze hadden gezaagd bij Emmett, tot hij en Jasper erin toestemden hen te leren "vechten". Ze waren eigenlijk van plan geweest om gewoon een beetje te stoeien, maar Akshay leek het te menen toen hij Emmett bijna tegen de grond werkte. Zijn ego was naar de knoppen sinds Bella, maar dat Akshay hem aankon... daar had hij even moeite mee. Hoewel hij hem zonder probleem kon optillen en van zich afhouden, verloor hij bijna wanneer shay met zijn voeten aan de grond kwam. Elisabeth vroeg zich af of Emmett haar eigenlijk graag wou vragen of ze niet kon zeggen tegen shay (zijn bijnaam, omdat iedereen Akshay raar vond klinken, niet dat ze dat zo zeiden tegen haar ^-^) dat hij nonkel Em moest laten winnen. Ze keek glimlachend toe; ze wist dat ze zich geen zorgen moest maken; Akshay was sterk, en Emmett zou hem niet verpletteren. Emmett leek soms te verliezen omdat hij bang was dat hij Akshay zou pijn doen... Het leek zo schattig. Carlisle kwam naast haar staan, samen met Esmee die stukken bezorgder was. Ze leek de hele tijd op het punt te staan om Emmett toe te roepen dat hij moest voorzichtig zijn. Lilly glimlachte naar haar, en omdat Edward te dicht in de buurt was, en ze haar gave nog niet helemaal onder controle had –ze kon met gedachtenlezen niet echt kiezen of ze het gebruikte of niet, net zoals met Jasper en Alice’s gave; vooral omdat zij die non-stop gebruikten. De aanwezigheid ervan was dus immens- kon ze de ‘Zou Elisabeth ze niet beter laten stoppen?’ horen. Ze probeerde te doen alsof ze het eigenlijk niet gehoord had, maar werd tot de realiteit teruggeroepen toen er een zware bons te horen was. Aan de andere kant van de rivier, waar Em en Shay aan het ‘vechten’ waren, was Shay met zijn voet op een ninja manier naar voren tegen Emmett gesprongen, en die was tegen de grond gegaan. Shay hield met zijn kleine handjes –hij zag eruit als een 3 jarige- Emmetts handen hard tegen de grond. Lilly liep glimlachend naar haar kleine jongen en plukte hem van de grond, glimlachend, voor Emmett teveel kracht op zijn handen zette, waardoor Shay zou moeten leren vliegen, in snel tempo. Shay glimlachte en gaf zijn moeder een high five, en een kusje op haar wang. Lilly draaide haar om en zag dat Edward, Bella en Nessie naast Carlisle waren gaan staan.
‘Hij is behoorlijk sterk voor een kind van anderhalve week oud, veel sterker dan de rest, sterker dan Em.’ Zei Edward met een nieuwsgierige blik.
Zou het een gave kunnen zijn, die kracht? vroeg ze zich af, ze keek naar Edward.
Het ziet ernaar uit antwoordde hij in haar hoofd, wel eigenlijk in zijn hoofd, want zij was diegene die zijn gedachten las.
‘Wel, wel.’ Mompelde ze. ‘Dus hij is eigenlijk een normale hulk.’ Zei ze lachend. Edward rolde met zijn ogen.
‘Het ziet ernaar uit dat hij erg sterk is, als Emmett niet aan hem kan tippen.’ Zei Bella glimlachend. Emmett kneep zijn ogen tot spleetjes, hij vond het geen leuke opmerking. Shay grijnsde en sprong uit Lilly’s armen, om Emmett aan zijn enkel te trekken, hard genoeg om hem om te leggen. Alsof hij daarmee wou bewijzen dat het echt een gave was.
‘nice one’ zei Bella lachend, jacob keek verbaast toen hij even later bij nessie ging staan. Jake snapte niet waarom Emmett op de grond lag, met Shay op zijn borst. Hij had natuurlijk niet gezien dat iedere keer Emmett poging deed om recht te staan, Shay hem een klop gaf, om hem neer te houden.
‘Heb je hen al bezig gezien?’ vroeg Jake, terwijl hij met zijn duim naar de andere kant wees.

Florreke zei op 30 dec 2011 - 19:30:
Een geluk dat je die spoiler er bij zette, anders kon ik kop nog staart meer aan je verhaal krijgen.
"Tristan zou pas schrikken toen hij hoorde dat ik niet de enige opa was..."
En dit geeft me weer iets om over na te denken... *zucht*
Ik krijg hoofdpijn van je verhaal!


Wel, daarmee bedoel ik dus dat Tristan eigenlijk niet weet dat hij ook opa geworden is; Marcus is eigenlijk de opa van Elisabeth, en Tristan is zijn zoon, dus Tristan is opa van Elisabeth haar 7 kinderen. (cool)

Reageer (4)

  • katl1

    Waarom krijg ik geen berichtjes van je storie? :'(
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Bedankt, want ik dacht dat je op Aro doelde xD
    Alle gekheid op een stokje, leuk om te lezen hoe het er bij de Cullens aan toe gaat en arme Emmett: zijn ego ligt nu helemaal aan diggelen. Zal wat worden als Shay volwassen is. Hebben de andere kleintjes ook een gave? Ben benieuwd hoe Tristan zal reageren als hij zijn dochter en kleinkinderen zal ontmoeten. En laat hem alsjeblieft niet vechten tegen de Volturi, ik ben nogal gehecht geraakt aan ze(maar hoe je dat voor elkaar gekregen hebt weet ik niet...

    Een tijdje terug las ik dat Lily bij de Volturi was gebracht door 2 nomaden (haar ouders) en nu lees ik dat ze werd gekidnapt door Aro. Ik vraag gewoon nog even opheldering ;)

    Snelverderx(flower)

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Dan is Tristan Elisabeth vader!:8
    Snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen