Foto bij 165~

Laura PoV
Bill sprong rond, happier dan ik hem in tijden gezien had. Hij sprong rond, en TOm knipoogde naar me, hij tuitte even zijn lippen. Bill zag het en keek hem boos aan. 'Dat is ook weer niet nodig.' zei hij met een boze ondertoon tegen TOm. die stak zijn handen in de lucht, zoals een crimineel om te tonen dat hij geen wapen had. Wel, Tom moest een wapen niet in zijn hand hebben om gevaarlijk te zijn. ^-^ 'Waarom midden in de nacht?' vroeg ik. Ik had gisterenavond moeten werken in de disco, dus met een beetje geluk had ik in totaal 2 uur geslapen. ik had de late shift. 'DOe me een lol, en wees happy.' zei Bill wild. ik keek hem verbaast aan. 'No more blond bitch.' zei hij zangerig. Ik keek hem verbaast aan, en mijn ogen vlogen naar Tom. 'It's over.' zei hij zachtjes. 'Ik heb in tijden niet zo'n goed nieuws gehad.' zei Bill, waarna hij naar de grond keek. 'Ik bedoel, nadat jij terug kwam.' zei hij zacht. 'En dat lijkt alweer jaren geleden, hé? De nieuwigheid is er al weer af, zeker?' vroeg ik gespeeld boos. 'Geef toe, fantastisch nieuws, is het nIet? 'vroeg bill. Ik keek naar Tom terwijl ik Bill antwoordde. 'jah, fantastisch. Ik had het helemaal niet zien aankomen.' zei ik zacht, ik was er met mijn hoofd niet bij. Dacht Tom dat hij dan lekker leuk heel toevallig over een week misschien zou komen naar bill om hem het prachtige nieuws te vertellen dat wij een koppel waren? Waar zaten zijn gedachten? Bill keek me verbaast aan. 'Laat haar maar, ze is in shock van je goed nieuws. 't is nog niet tot haar doorgedrongen.' zei TOm zachtjes terwijl hij naar de living terug liep. 'Maar dankzij dat heb ik nog beter nieuws!' zei Bill. ik keek hem verbaast aan. 'Nog beter dan een kaartje nooit meer terug voor Barbara?' vroeg ik. Bill proestte het uit. 'Ja, Weet je, Barbara had een plaats in de Bus opgeëist, voor als we gingen touren. Maar die plaats is nu vriJ.' zei hij met een glimlach, en de manier waarop hij naar mij keek, stelde me niet gerust.

Reageer (7)

  • Blacklisted

    Bill: en we willen je zusje mee!
    Laura: o.O
    Tom: Ja, het is zo'n lekker ding.

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Heb weer wat gemist, door de kerst.
    Maarja, snel verder!

    1 decennium geleden
  • DoNotBlink

    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Eindelijk van die bitch verlost!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen