Foto bij 25

Niall Horan


Lachend liep ik samen met zayn het gebouw binnen waar de signing zou zijn. 'niall! andere kant.' riep zayn. Ik lachte en draaide me om om de andere gang in te lopen. 'dat wist ik wel.'grinnikte ik. 'zo zin in om weer een singing te geven?' vroeg zayn. Ik knikte. Ik had al een paar keer gemist omdat ik te ziek was om te gaan of weer naar het ziekenhuis moest. 'ja. ik heb het echt gemist.'beantwoorde ik zijn vraag. 'nialler! gelukkig je bent er. ' riep louis toen we de zaal binnen liepen. Ik lachtte. 'hebben de fans je al gezien?' vroeg liam. 'nee. ze denken dat ik dood ben , dude.' zei ik lachend terwijl ik op een stoel ging zitten bij de singing tafel. Ik voelde me weer goed. ' zal ik na de singing naar alissa gaan?' vroeg ik aan de jongens. Ze knikten. ' als je denkt dat je dat moet doen. doe het. ga langshaar en praat het uit, niall' zei zayn die me bemoedigend aan keek. Ik knikte. 'weetje het wel zeker niall?' vroeg harry. Ik keek hem verbaasd aan. ' je bent ziek. je wil haar toch geen pijn doen.' zei hij terwijl hij voor zich uitstaarde. Ik keek harry emotieloos aan. 'harry! zeg dat nou niet.' riep liam boos. Ik zuchte. 'harry heeft wel gelijk.' mompelde ik. Harry had wel gelijk wat als ik er zometeen niet meer ben of zo ziek wordt dat ik de kracht niet meer had om haar blij te maken en te laten lachen. 'jongens maak je klaar de fans komen zo.' riep paul onze manager. 'wacht ik kom er zo aan.' mompelde ik en liep snel richting de wc's en ging voor de spiegel staan. Ik keek naar mn haar en legde mijn handen erop. Dit zou over een paar maanden weg zijn. Ik zou mn bed niet meer uit kunnen. Ik zou iedreen pijn doen op de dag dat ik de kracht niet meer had om te ademen. Ik zuchte en liet mezelf bij de muur neer zakken. Zo moest ik niet denken misschien zou ik wel beter worden maar waarom dacht ik steeds zo. 'nialler? ben je hier. de singing gaat beginnen. 'hoorde ik louis roepen. Ik stond op en liep terug naar de jongens waar de singing gehouden werd. 'okay boys. jullie weten wat jullie moeten doen?' vroeg paul. We knikten. Ik greep naar de pen die voor me lag en keek toe hoe het gebouw vol met fans liep. Ik had dit echt gemist en zou dit nooit opgeven hoe slecht het ook ging worden en na de signing ging ik naar alissa wat harry ook gezegd had.

sorry voor het lange niet schrijfen alleen was vorige week jarig. (dankje voor de felicitaties nog<3) sinterklaas en al die shit $: en vandaag kapot ziek.

Reageer (1)

  • Salute

    Super!
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen