Foto bij 18.

En hier is hij dan... extra lang, extra mysterieus en extra spannend en dat alles in één hoofdstuk!
Maaaaarrrr... het hoofdstuk hierna is NOG spannender! (bij erg veel lieve reacties activeer ik die ook direct na deze) (ja k heb al 4 hoofdstukken ineen geschreven bij overvloed aan tijd)

DAM-DAM-DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • WeCaptureIt

    :o OMG dit is zo erg!
    Je maakt je verhalen echt zoooooo spannend!
    Het verhaal is zo erg en zoooooooooooo mooi!

    xxxx

    1 decennium geleden
  • supperwomen

    Susan!!! Waarom?
    Ik wil weten wat er op dat strand gaat gebeuren!
    Als ik jou was zou ik snel dat andere deel activeren, anders stuur ik een leger van elfjes op je af die je in elkaar gaan slaat totdat je het activeert!
    Jij schrijft zo mooi!

    1 decennium geleden
  • Jisung

    Waarom, waarom, waarom moet jij nou weer GVD zo'n k*tcliffhanger erin houden?

    Nee, geintje, ik haat je niet hoor... Je schrijft alleen wel supergoed!
    En ik wil nog een hoofdstukjeeeeeeeeeeeee!!!

    Snel verder jij! <3

    1 decennium geleden
  • Mugiwara

    !@#%#@* waarom moet Susan het nou weer verpesten! D:<
    Dat is niet lief van haar ;o
    Ik zat net in zo'n romantische sprookjesachtige sfeer, gebeurt er dat, pff. Susan is echt een bitch. (':
    Maar nu ben ik wel benieuwd wat Serafine Daniel wil laten zien. En aangezien je het hoofdstukje al klaar hebt liggen en ik heel lief ben.. (a)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen