Foto bij 014

Mijn wekker ging af en ik was klaarwakker. Ik wou Zayn ook wakker maken maar hij had eerste uur vrij. We zaten wel bij elkaar op school maar niet in de klas. Ik pakte mijn spullen en ging douchen, het lukte me steeds beter om te douchen met een gebroken voet. Daarna deed ik mijn haar en makeup en ging naar beneden. Ik liep de woonkamer in en er stond al ontbijt op tafel. Huh? Hoe kan dat? Ik voelde 2 armen om me heen. 'Goeiemorgen.' Gevolgd met een kus op mijn hoofd. Ik draaide me om. 'Zayn heb jij dit allemaal gemaakt?' Hij knikte. 'Maar je had toch eerste uur vrij?' Klopt, maar ik werd wakker van je fohn.' Ik glimlachte en gaf hem een kus en gingen samen ontbijten en daarna bracht de moeder van Zayn me naar school. Op school keek ik rond of ik Naomi zag maar ze was nergens. Oke ze komt dan wel in de pauze maar ook toen kwam ze niet. Ik smste Niall. Niall ze is niet op school. Wat moet ik nu doen? En wachtte ongeduldig af op een smsje terug. De schooldag ging zooo sloom, 3 kwartier leek wel 2uur en eindelijk was het mijn laatste les maar dat was een onverwachte toets. Net toen ik de toets wou maken kwam Naomi naar binnen. 'Naomi ga snel zitten.' Was het enigste wat de leraar zei. Ik was zo klaar met de toets die ik flink had verkloot en keek naar Naomi. Ze zag er niet uit. Ik schreef op een briefje 'Wacht zo buiten het lokaal.' en gaf die aan haar. Ze knikte naar me toen ze het had gelezen dus dat is wel goed. De bel ging en als een gek liep ik naar buiten. 'Romey, snel wat wil je zeggen ik word buiten opgewacht.' Ik knikte. 'Oke, er is maar 1 ding wat je kan doen Naomi, en dat is naar de politie gaan.' Ik zag dat ze schrok toen ik dat zei. 'Dat kan niet, dan komt de rest van zijn crew achter me aan.' Opeens schoot me wat te binnen en dat kon niet misgaan. 'Naomi! Jou vader werkt in het leger, hij en zijn crew kunnen het leger echt niet verslaan hoor!' Ze begon te lachen. 'Je hebt gelijk maar we hebben een probleem.' Verward keek ik haar aan. 'Mijn moeder belde vannochtend en ze zei dat ze nog een week langer bleef met jou ouders en ik wil dit mijn vader niet vertellen.' Zei ze. Oh fijn ik ben dus nog een week langer alleen thuis.. 'Oke morgen moet je naar school komen, dan bedenken we even verder een plan maar een begin is er oke?!' Ze knikte en gaf mij een knuffel en liep weg. Ik keek op mijn mobiel en zag dat ik een sms had van Niall. Echt niet? Uhm ik moet even denken... Snel smste ik hem terug dat ze later op school kwam en dat we een plan hadden bedacht. 'Sms je met Niall?' Zei opeens een stem achter mij. 'Jaa voor Naomi, we gaan haar helpen.' En ik draaide me om. 'Oo dan is het goed ik schrok al, ik wil me meisje niet kwijt raken.' Zei Zayn. Omg zei hij nou "mijn meisje"? Ik heb zoveel geluk bam hier voor ongeluk! Hij gaf me een kus. 'Ik loop alvast naar de fiets kom je zo?' Ik knikte en liep naar mijn kluisje. 'Dat meen je niet, zijn Zayn en jij een stel? HAHA' Ik herkende die stem meteen. Het was Ashley, het kutste meisje van de school die Zayn al een tijdje leuk vind en ik wist zeker dat ik nu problemen had.

Reageer (2)

  • XxLxX

    Omg bij dat HAHA moest ik denken aan Barnyard, I dunno why (;
    Maargoed snel verder!!
    'Xxx

    1 decennium geleden
  • ximthatfreak

    Lobi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen