Dit hoofdstuk is niet heel erg lang maar ik kon er gewoon niets meer aan toevoegen. gisteravond in bed kreeg ik ineens een idee waardoor ik nu weet hoe ik verder moet gaan (het idee dat ik eerst had was behoorlijk ziek, zwak en misselijk)
ik probeer zo snel mogelijk weer een stukje te schrijven (lees: zodra de laptop weer vrij is, dat is dus wanneer mijn zusje geen huiswerk heeft voor op de laptop)
sorry voor het lange wachten (alweer) maar ik had dus se-week (die btw best goed is gegaan behalve mijn 5.3 voor nederlands, waar ik echt ontzettend van baal omdat dat echt behoorlijk zwaar onder mijn gemiddelde zit)
jezus, ik zit jullie te vervelen met allemaal saaie praatjes, just enjoy reading (flower)
luf ya(H)

ps. nog bedankt voor jullie virtuele steun bij mijn se week (H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Nisssie

    JAA!! Jasper hield dr in een houdgreep xD

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Jippie! Komt er één Cullen dan volgen er al snel meer. Ze heeft er wel lang over gedaan. Waarom? Wilde Jasper haar soms niet laten gaan ofzo????

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Jasper moet meekomen. Zelfs ik heb hem gemist!
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel v erder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen