Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 6*

Nee Hoor ! zei Lucas Oh oke zullen we dan maar gaan ander komen we nog te laat zei Shelly Lucas Sorry ik was Laat spijt me! zei Lucas Nee maakt niks maar we moeten nu wel snel zijn zei Shelly Een maal op school aan gekomen shit zei Shelly te laat ! Sorry mijn schuld zei Lucas veronschuldigend Nou maak eigenlijk niet zo veel uit maar we hebben Gym en dat worden zeker 5 extra rondje rennen . Shelly rent zo schattig dacht Lucas bij zichzelf. Luister je wel Kom op we moet gaan Roep Shelly terwijl ze hem mee trekt Ja hoor al goed. Als ze in de Gym zaal aankomen hebben jullie een briefje vraag meneer hoog geiriteerd? Ja zeggen ze tegelijk. Nou doe dan maar snel mee doen Shelly bij groen en Lucas bij Geel . Ok roep Shelly Geen rondjes :) fluistert ze in Lucas oor . Oh nu kwam ze al weer zo dicht bij kom er nog wat van lucas roep de meneer jaja en hij rent naar zijn team . Hij is reseve in zijn team bij Hockey kan hij mooi naar Shelly kijken wat is ze toch goed in sport . oh ze kijk naar hem snel kijk ze hij weg hopend dat ze hem niet heeft zien kwijlen oh het was zijn buurt om te spelen alleen dat lukte niet zo goed vooral omdat hij Shelly bij de helf van de wedsrijd in gewisseld werd en hij gewoon voelde dat ze naar hem keek temisten daar was hij bang voor want hij renden zo lomp . gelukkig de bel ging naar twee uur gym Yes pauze . In de AulaLucas ben hier hoorden hij Shelly roepen hij liep snel naar hem toen Ze zag er weer zo leuk uit vandaag zeg het zeg het dacht hij bij zich zelf . Leuk shirt heb je aan zei hij dus maar . Dankje trouwens nog bedank dat ik mijn nederland over jou mocht en ze knuffeld Hem. Te close dacht hij Maar in tussen vond hij heerlijk om zo dicht tegen haar aan te staan niks bijzonder hoorden hij zich zelf mompelen voor mij is het bijzonder zei Shelly Terwijl ze hem lost laat Word vervolgt.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen