Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 7*

Donderdag in de grote pauze :Lucas wil je ook wat uit te automaat zegt Shelly als ze terug kom met een Mars in haar mond. nee hoeft niet hoor zeg hij snel terug. echt niet hoor hij Shelly gibbelend zeggen . Nee zegt hij cool. Trouwens dit weekend spelen we toch in utrecht zeg hij er snel achter aan om te verkomen dat Shelly het nog eens vraag . ja klopt alleen Kan ik dan met Jou mee reden? Mijn moeder is naar een beurs die weekend en mijn vader kom zondag pas terug van zijn zakenreis! Ben je dan de hele zaterdag alleen thuis vroeg Lucas licht bezorgd wil je dan bij mij blijven die zaterdag. Ja lijk em leuk zeg Shelly die intussen het laatste deel van haar mars opeet. Ze vind het leuk Yes de rest van de dag op school droom hij maar wat. De volgende Vandaag hebben ze Twee TOETSEN achterelkaar Shelly die langs hem ziet heeft zo te zien de meer de helf van de frans toets al af terwijl hij pas 4 van de 20 vragen heeft in gevuld en ze hebben nog maar de helf van de les denk denk na sist hij tegen zich zelf . Hulp nodig hoort hij Shelly's stem sissen. Ja sist hij terug. hij ziet dat Shelly haar blaadje naar hem toe schuif. Snel schrijft hij alles over. Bedank zegt als ze de les uit lopen zonder jou zal ik nog een 2 gehaald hebben zoen haar om haar te bedank doe het. maar in plaats van zijn zoen plan woelt hij haar even door haar haar mmm wat ruik dat lekker wat zeg je vraag Shelly verbaast. Oh shit hij had het hard op gedacht. Gewoon dat je haar lekker ruik nieuwe shampoo gap hij snel Word vervolg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen