Jeah it's a little short
het volgende hoofdstuk word langer! :D
vergeet geen reactie te plaatsen (A)

"Hoe bedoel je helpen met mijn koffers, ik kan ze zelf ook wel dragen?" vroeg ik verward. "Ik denk niet dat je ze in je eentje kan dragen." Niall lachte. "Harry is alvast begonnen met je koffers inladen, kijk maar." Harry liep langs met 2 grote koffers. "Zijn die allebei voor mij? En is er nog meer? O my god." Ik keek naar de 2 koffers. Dat was vast en zeker al meer kleding dan al mijn kleding bij elkaar. Niall pakte mijn hand beet (!) en trok me mee naar een kamer waarin 4 koffers stonden. "Welke zijn voor mij?" vroeg ik. Niall pakte de kleinste koffer. "Deze is voor wat extra spullen zoals tandpasta enzo, de rest is nog meer kleding." Zei hij. Ik keek vol verbazing naar de 4 koffers. Ik hielt helemaal niet zo erg van mode. Maarja, je hoort mij toch niet klagen. Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze 5 koffers met kleding van Harry Edward Styles hebben gekregen waarna Niall James Horan meehielp ze te tillen. Ik pakte 1 koffer en probeerde hem op te tillen. Het lukte me niet. "Jemig wat zijn die dingen zwaar." Zei ik. Niall lachte. "Waarom lach je?" vroeg ik, een beetje boos omdat ik het gevoel had dat hij me uitlachte. "Eehm eef er zitten wieltjes onder. Je hoeft ze niet op te tillen." Ik keek naar beneden. Omg hij had gelijk.... faal. Niall lachte weer (OMG !! hij is zoooo schattig als hij lacht!) Zonder het door te hebben lachte ik terug. "Kom we gaan je vriendinnen ophalen." zei Niall (hij was te lui om alle namen te zeggen)

Reageer (2)

  • Yestherday

    Super<3
    die actie had mij ook kunnen overkomenhahahah

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Hehe :3
    Omg vijf koffers vol is best wel veel... Ik zou er niet eens een kunnen vullen met al mijn kleding denk...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen