Foto bij Hoofdstuk 25: Woede, wroeging en een donkere kerker

Hey lieve lezers,

een nieuw hoofdstuk voor jullie!
Er komt snel nog een nieuw hoofdstuk, misschien vandaag al wel.

Reacties zijn heel erg welkom! Ik ga niet zeggen "Drie reacties en dan schrijf ik pas weer verder", dus ik houd me stil. Maar ik krijg altijd wel een paar reacties van jullie, lieve mensen :)

Ik hoop dat jullie dit nieuwe hoofdstuk leuk vinden :P

x Aesir

Read well, move better

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Scandal

    Ik zou het leuk vinden als ze toch verliefd wordt op Walraven. Misschien neemt hij wel iets mee terug, waardoor ze zijn goedheid toch weet te appreciëren en langzaamaan ontwikkeld ze toch gevoelens.

    Of het zou tof zijn als er nog een verborgen gang/kerker zou zijn waar Tijs zou zitten. x) Dat de opdracht (van de koning) was dat Walraven Tijs in een kerker hield en daarvoor in ruil met haar mocht trouwen. x)

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Winterr

    Ik wil dat ze van die graaf gaat houden

    kan je tijs niet aan verhongering dood zijn laten sterven:(

    Ik vind op 1 of andere manier die graaf zo leuk

    1 decennium geleden
  • Excelsior

    Dit is echt super! Ik ben altijd in volle vervoering als ik je hoofdstukken lees, ik voel alsof ik mee in dat verhaal zit! Dat is zo geweldig!
    Ik vind het echt een mooi en emotioneel hoofdstuk. Zou ze echt nog steeds na twee jaar van Tijs houden? En Tijs van haar? Want als iemand de reden was waarvoor ik in een cel ben beland voor de rest van mijn leven en voor niks, dan zou ik daar haat tegen beginnen koesteren, ook al is het ondoorgrondelijk.
    En Walraven is zo cool, ik wil dat ze snel verliefd worden haha!
    Ik kan niet wachten tot de volgende! + kudo!

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    auuw
    je heb je naam veranderd:(
    dooorxd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen