Foto bij 015

ik schrijf hierna pas een nieuwe story als ik 5 reacties heb :)

Ik draaide me om. 'Ja, dus? Problemen mee.. Ashley?' Ze liep dichter naar me toe. 'Nu je het toch vraagt, ja ik heb daar problemen mee.' Ze keek me arrogant aan. 'Doet me vrij weinig.' Zei ik. 'Je voelt je wel stoer of niet? Beter doe je normaal.' Ze denkt dat ik bang voor haar ben ofso.. 'Schat, ben je een beetje jaloers? Nou meid niet huilen er zijn meer jongens die jou misschien wel leuk vinden zoals hij daar.' En ik wees naar een jongen die niet moeders mooiste was. 'Wacht maar Romey ik spreek jou later wel.' En ze liep weg. Normaal heb ik niet zo'n grote mond maar Ashley daagt mij al 3jaar uit en nu ben ik het echt zat, maar wat wou ik eigenlijk beginnen met een gebroken voet? Ik kon nu niks... Ik deed mijn kluis dicht en liep naar Zayn die al in de regen stond te wachten. 'Daar deed je lang over.' Zei hij ongeduldig. 'Sorry ik moest nog even snel wat doen.' Ik had kunnen zeggen over Ashley maar ik weet dat Zayn dit soort dingen niet leuk vind en hij haar het hele eerste jaar leuk vond dus ik zeg niks erover. Opeens hoor ik piepende banden naast me stoppen. Zayn stopte met fietsen en ik stapte rustig af. Een donkere man kwam uit de auto. 'Jij!' En hij wees naar mij. 'Jij moet uit de buurt van Naomi blijven ja, had ik jou dat de vorige keer ook niet gezegd?' En hij kwam heel dicht bij me staan. 'Ja dus, je komt er niet mee weg hoor.' Zei ik met een trilling in mijn stem en ik greep naar Zayn's hand. 'Luister, als je niet uitkijkt ben jij ook aan de beurt dus voor de allerlaatste keer blijf uit de buurt van Naomi.' Voor dat ik wat kon zeggen of doen nam Zayn het voor me op. 'Ga eens normaal doen, je bedreigt haar gewoon wat denk jij nu wel niet dan, en nu weggaan.' Ik zag het gezicht van de donkere man heel boos kijken. 'Luister kleine jongen, dit zijn geen kinderspelletjes, als ik wil ruim ik jou zo aan de kant.' Hij liep naar de auto en voor dat die instapte zei hij nog 'Blijf uit de buurt van haar.' Ik wou weer op de fiets stappen maar ik zag dat ik al bij mijn huis was en dat had ik geeneens door. 'Zayn?' Romey?' Zei hij terug. 'Slaap je vanavond weer bij me? Ik wil nu niet alleen in een bed liggen door die donkere man.' Hij gaf me een knuffel. 'Tuurlijk schat! Altijd.'

Reageer (5)

  • ximthatfreak

    ga nou maar verderrrrr kneussss !

    1 decennium geleden
  • Melodinaa

    amazayn!
    snelverder xx

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Lieff !<3
    Ga je snel verder?
    'Xxx

    1 decennium geleden
  • ximthatfreak

    loveyouuu

    1 decennium geleden
  • TeamNosh

    geweldig!!!!

    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen