Sorry! Ik kon het gwn niet laten om die niet te kiezen x]

~'Amber'~

We hebben alle vier leuke jurkjes aan, met hoge pumps. Moet wel, want wij zijn heel klein vergeleken de jongens. De meiden zijn hysterisch aan praten over welke jongen ze leuk vinden. Ik vind James leuk, maar vindt hij mij wel leuk? 'Zeg, sis. Wat zit jij nou te piekeren?' Ik draai me om naar Ashley. 'Wat nou als James mij niet leuk vindt?' 'Als hij dat niet doet, ga ik hem slaan!', roept Angel vanuit de badkamer. 'Nee, want hij vindt je gewoon leuk. Heb je gezien hoe hij met je praatte en naar je keek?' Ik schud zachtjes mijn hoofd. 'Maak je geen zorgen.' 'Dank je, Ashley Henderson.' Ze kleurt rood. 'Eigenlijk klinkt dat best goed!', grapt April. Ashley wordt steeds roder. 'Je hebt geluk dat de jongens er nog niet zijn.', zeg ik lachend. Opeens gaat de bel. Als een stelletje debielen rennen we de trap af. 'Meiden! De jongens zijn er al!' 'Dat hadden we al door hoor.', mompel ik. April opent de deur. Alle vier de jongens staan breed lachend. Ik begin te lachen. Ze kijken me vreemd aan. 'Sorry, jullie hebben alle vier jullie handen in jullie broekzakken.' Als ik het goed zie, zijn ze aan het blozen. De meiden lachen nu mee. 'Oke, genoeg gelachen. Op naar het feest!', merkt Carlos op en hij slaat zijn arm om Angel. Logan neemt Ashley mee en Kendall April. Ik haal de sleutels uit mijn tasje en sluit de deur. Als ik me omdraai staat James achter me. O mijn God. Zijn ogen zijn nog mooier 's avonds! 'Hey, zullen we?' Ik knik en haak mijn arm in zijn arm. 'Hebben jullie een eigen limousine?' Hij grinnikt. 'Ja, dat klopt.' Iedereen stapt in en als ik wil instappen, houdt James me tegen. 'Je ziet er echt mooi uit.' Ik bloos. 'Dank je wel. Jij ziet er ook handsome uit.' Ik glimlach en stap de limousine in. Ashley komt naast me zitten. 'En?!' 'Hij zei dat ik er mooi uit zag.' 'Dat is toch een goed begin!' Ik hoop het.

Hallo mensjes! Ik ben het weer, Nicole. Zoals jullie hebben gemerkt hebben ik en NHenderson lang niet gepost. Dat krijg je van school -.- Excuses daar voor! Ik heb vandaag geschreven omdat ik jarig ben en ik had even schijt aan mijn huiswerk x] Bedankt voor het lezen en de lieve reacties in het vorige hoofdstuk! Reacties (flower)

Reageer (1)

  • lazygirl

    Super Leuk!
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen