Foto bij The way you look at me is impossible to describe

~April~

Ik voel zijn benen tegen de meine aan drukken, een soort explosie van vlinder heb ik in mijn buik. 'Dus..' Zeg ik om de ongemakkelijke stilte tussen ons te onderbreken, hij kijk me aan met zijn mooie glimlach en zijn groene ogen glinsteren vreselijk mooi in het licht van de limo die boven ons hangt, 'naar welke club gaan we eigenlijk heen?' Vraagt james, 'een leuke club hier in de buurt, geloof me het is er echt super', de limo komt tot stilstand, 'lady's first' zegt Kendall met zijn zwoele stem wat mij altijd gek in mijn hoofd maakt, als ik met een klein sprongetje op de grond komt en mijn jurkje glas strijk hoor ik ineens Amber tegen me praten wat mij laat schrikken 'Lady's first is verzonnen om naar de kont van een vrouw te kijken' en ze rent lachend weg want James die staat al voor ons op de langzame mij te wachten. Ik versnel mijn passen en kom dichterbij Amber 'da's juist leuk' zeg ik met een grijns en loop samen met haar verder, 'huh? Waar is Kendall' zeg ik als ik merk dat hij er niet is. 'Hier ben ik' zegt hij, 'liep je de hele tijd achter me, je kon me ook roepen dan liep ik naast je' zeg ik en kruis mijn arm door die van hem. We lopen de club binnen en de muziek dendert al door mijn oren, ik begin gelijk mee te dansen met de ritme en sleep Kendall mee de dansvloer op. Cause baby tonight, DJ ot us falling in love again . 'He deffinitely did' zegt hij in mijn oren want anders had ik hem niet verstaan, 'wie weet' antwoord ik misterieus op zijn reactie en dans lekker verder. Na al dat dansen raak ik uitgeput en probeer uit de menigte te komen om naar de bar te gaan. Met moeite kom ik op een veel te hoge barkruk 'barkrukken, domste stoelen ooit' zeg ik in me zelf, 'leuke avond!' Zegt Kendall en komt wel makkelijk op de kruk, "lange jongens" zucht ik van binnen. 'Heb je al wat besteld?', 'nee, nog niet', 'ik trakteer wel. Wat wil je?','Cola' zeg ik zonder twijfel want dat is het lekkerste drankje ter wereld, '2 cola's' zegt Kendall tegen de barman en draait dich weer om naar mij. 'Jij ook een Cola?' Vraag ik, 'ja lekker toch' zegt hij met een grijns, 'Drink je geen alcohol', 'soms of bij speciale gelegenheden maar ik hoef niet bezopen te worden vanavond. Ik wil de tijd niet vergeten met jou' zegt hij "Pervect guy for me" zeg ik in gedachten maar wordt er meteen uitgerukt door de DJ, 'SlOWDANCE' roept de DJ en draait een mooi slowlied. 'May i have this dance?' Vraagt hij en houdt zijn handt voor me, 'Ofcource' zeg ik en pak zijn hand en gaan weer de dansvloer op, als we een plekje vinden sla ik mijn armen om zijn nek en hij zijn armen om min middel heen. Ik laat mijn hoofd op de schouder van Kendall rusten en kijk automatisch naar rechts waar Logan en Ashley staan te dansen precies net zo als ik en Kendall, "OMG" lipt ze naar me doordat ze het volgens mij nogsteeds niet door heeft dat ze met Logan aan het dansen is, "I KNOW" gebaar ik terug naar haar.

2e hoofdstuk omdat we zo lang niet meer hadden gepost!
Jullie zijn echt awesome!!!! LOVEYOU (H)

Reageer (3)

  • LauraLiam

    geweldig snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • AMuppetOfAWoman

    Snel verder , snel verder , snel verder ! (:
    (K)

    1 decennium geleden
  • lazygirl

    *aahh* Kendall likes me :D
    geKendalled!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen