Written by Rigby

Jane P.O.V.
Geïrriteerd rommelde ik aan het slot van mijn kluisje. Bij iedereen was het al vervangen, behalve bij mij, want het nummer van mijn kluisje waren ze vergeten in de lijst te zetten toen ze nieuwe sloten gingen bestellen. Het slot was 20 jaar oud, wat weinig lijkt, maar geloof me, je verandert van gedachten zodra je met dit kluisje in aanraking komt. Eindelijk ging het open. De volgende tegenslag vond plaats, want typisch genoeg viel er allemaal troep uit. Oh ja, het was maandag en al mijn spullen van afgelopen week had ik erin laten liggen, omdat ik bij Kiana zou logeren dat weekend. Ik hoorde het groepje populaire meisjes langs lopen. Ze lachten me - zoals vanzelfsprekend - uit. Apart van een diepe zucht probeerde ik het te negeren en boog me neer om mijn spullen op te pakken. Een jongen schoot me te hulp. Ik keek op om te kijken wie het was. Louis' ogen keken me aan. Hij zat een klas hoger dan ik. "Trek je je maar niets van hun aan." adviseerde hij. Ik knikte. "Dat weet ik, maar ik mag toch best mijn irritatie uiten?" Louis haalde zijn schouders op, en hielp me verder met opruimen. "Vast de hele week niets meegenomen?" gokte hij toen we weer op stonden. "Ja." antwoordde ik, en knikte gegeneerd. Louis glimlachte. "Maar ik moet gaan." zei hij. "Zometeen komt er een nieuwe jongen. Volgens mij is hij in jullie klas geplaatst. Ik moet hem begeleiden." Ik deed alsof ik geboeid naar hem luisterde, terwijl ik zocht naar Kiana. Helaas waren er teveel blondjes in uniform.

Reageer (1)

  • DonnyDrunk

    Louis is quite sweet, hihi.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen