Written by Rigby

Jane P.O.V.
"Waar was je nou?" vroeg ik Kiana toen we het klaslokaal van biologie in liepen. "Gewoon, laat." antwoordde ze. We namen plaats op onze vaste plekken - bijna helemaal achterin het lokaal, want Liam en Niall zaten altijd achter ons - en haalden onze boeken uit onze tassen. De les begon, dus ook ons gesprek. We voerden onze gesprekken tijdens lessen zeer strategisch. Onze ogen waren tijdens een uitleg dan altijd op de lerares gericht, en als we opdrachten moesten maken of lezen, keken we altijd naar onze boeken. Als we stil moesten zijn, was het wel een stuk lastiger. "Weet je wat Louis vandaag gaat doen?" vertelde ik Kiana. Ze haalde haar schouders op. "Er komt een nieuwe jongen in onze klas, en vandaag gaat Lou hem begeleiden." Eventjes keek Kiana me aan. "Serieus?" Ik knikte. "Hoe heet 'ie?" vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. "Weet ik niet. Maar ik moet Louis toch nog bedanken voor het helpen met opruimen van mijn spullen. Dan vragen we het hem gelijk in de pauze." Kiana keek me verbaasd aan. "Spullen opruimen?" Oh ja, dat had ze natuurlijk nog niet gehoord. "Ik had al m'n troep nog in m'n kluisje liggen." legde ik uit. "En Louis liep langs en kwam me helpen." Kiana glimlachte. "Wat lief."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen