Foto bij 0.3 Eve.

'Eve! je bent laat' Ik sta voor meneer Lintis. 'nou ga maar gauw zitten, je bent namelijk niet de enige' zegt hij. Gauw ga ik aan het raam zitten. Normaal zou ik altijd discussiëren met Liv wie er bij het raam mag, maar helaas kan dat nu niet. 'Nou jongens, ik heb leuk nieuws, de nieuwe jongen is er' Gosh, die nieuwe jongen. Heel de school had het erover. Ik heb 't eigenlijk niet meegekregen. Sinds het gedoe met mama loop ik soms een beetje achter. 'Mag ik jullie voorstellen aan jullie nieuwe klasgenoot, Niall Horan' Er komt een jongen de klas binnen wandelen. Ongelovig staat ik 'm aan. Dat is die jongen, die me net omver liep. Ik had me geen stommere ontmoeting kunnen voorstellen, maar blijkbaar is hij dus de nieuweling. 'Hi, ik ben Niall, & zit een paar maandjes bij jullie in de klas' Hij lacht met z'n prachtige witte tanden bloot. Iets in m'n buik begint te kriebelen. 'oke Niall, naast Eve is nog een plekje vrij'zegt Lintis Niall knikt en komt grijnzend aangelopen en laat zich vallen op de stoel naast mij. Lintis begint met z'n les, geen idee waar het over gaat. Ik begin het warm te krijgen, ik kijk naar Niall die gauw wat op een papiertje krabbelt, en het doorschuift naar mij. oke, op 't zebrapad net, was niet de meest ideale ontmoetig, maar we doen het wel een keertje over : ) xn Ik glimlach, en kijk 'm lachend aan. Hij geeft me een knipoog, en ik voel dat ik begin te blozen. Jeetje, deze jongen doet echt wat met me, dit heb ik nog nooit gevoelt.

sorrysorrysorry, dat ik gister niet poste.
jullie hebben alle recht om boos zijn ;o

xxxxxx

Reageer (1)

  • NeonX

    Cute, snel verder! xD

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen