Written by Rigby

Jane P.O.V.
Logan glimlachte naar me. Ongemakkelijk glimlachte ik terug. "Ik heb jou hier eigenlijk nog nooit gezien." zei ik. "De school is ook groot, het is onmogelijk iedereen hier te kennen." antwoordde Logan. "Maar het verbaasd me wel dat ik over jou heb heen gekeken." Ik bloosde en staarde naar de grond. Toen bedacht ik me opeens weer dat Zayn & Kiana zo op me zouden wachten, dus dat ik snel naar mijn kluisje moest. "Ik moet gaan." zei ik met een tikkeltje tegenzin. Logan glimlachte. "Jammer. Ik zie je snel, Jane." Ik glimlachte terug, en liep naar mijn kluisje.

Eenmaal buiten rende ik naar Kiana en Zayn. "Sorry dat ik zo laat ben!" zei ik, en gelijk daarna giechelde ik. Zayn trok een wenkbrauw op. Kiana zuchtte. "Wat is er nou weer gebeurd?" Ik haalde de herinneringen van een kwartier geleden terug, en moest er om giechelen, alweer. "Nou, ik liep dus tegen een jongen op," -binnenpretje- "En hij was heel knap. Hij heeft van die mooie blauwe ogen, je weet wel, en die kop, NIET NORMAAL GEWOON!" Ik zwijmelde even weg. Kiana zwaaide voor mijn gezicht. "Hallo, daydreamer, we willen met je praten." Ik keek haar verveeld aan. "Vertel." Zayn grinnikte. "Het leek me leuk om vanmiddag even een ijsje met jullie te eten." zei hij. Ik glimlachte enthousiast. "Wie betaalt?" vroeg ik. Zayn stak zijn hand op. "Dan wil ik heel graag een ijsje eten." zei ik, en haakte mijn arm om die van Zayn. Kiana deed hetzelfde. "Ik vind dat we een naam moeten hebben, net zoals de Push-ups." zei Zayn. Eerst keken we hem aan alsof hij gek was geworden. "Een positieve naam, bedoel ik dan." We glimlachten. "DAN WEET IK WAT!" riep ik. "The Three Musketeers!" Zayn lachtte. "One for all..."
"And all for one!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen