Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? *Hoofdstuk 8*

Oh ook zegt Shelly Lachend ja inderdaad nieuwe shampoo haha zegt ze
Gelukkig kwam hij niet dom over dacht hij gelukkig hebben we nu uit zegt Lucas. Ja maar even een vraag zegt Shelly. Wat is er ? vraag Lucas. Kan ik gelijk morgen met jou mee naar thuis komen ? Ja goed zeg Lucas. Fijn denk hij bij zich zelf dan blijft Shelly dus logeren Hij verheugt zich er nu al op. Maar zullen we dan maar naar huis gaan zegt Shelly. Ja dus dan ok dus dan blijf je morge logeren ? Ja haha word leuk maar ik moet gaan heb zo meteen een verjaardag van mijn oma. Oh ok succes dan zegt Hij Ja bedank echt bedankt dat ik bij jou kan blijven zeg Shelly en daarna zoen ze hem op zijn wang Maar moet gaan zegt ze en voor dat Lucas iets terug kan zeggen is Shelly al weer weg. Ze zoenden hem op zijn wang nou die wast hij dus nooit meer ook als deed ze dat zo vaak maar toch werd hij daar elke keer weer helemaal blij van. als hij thuis is Lucas Blijft Shelly nu Logeren morgen ?? Ja Inderdaad Klopt Zegt Lucas. Nou Leuk Dan maak ik Haar favoritie eten klaar wat was dat ook al weer ?? Spagetti Roep Lucas die een tussen al boven aan de trap voor zijn kamer deur staat. Ok roep zijn moeder van beneden. Poef wat een troep op zijn kamer dan word op ruimen ander komt Shelly natuurlijk nooit meer Logeren. Een Uurje LaterOEFF eindeijk Klaar word vervolgd.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen