deze is van mijn telefoon af, dus no photo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Malificent

    Aaawh, dat is echt mega schattig,
    maar wat wel erg is,
    ze koopt voor iedereen -denk ik toch- een cadeau, en ze krijgt er geen terug? Buiten van Zaynie dan <3

    1 decennium geleden
  • xxCelina

    aaahhwww wat sgattig<333
    Ik vind het leuk dat je het vanuit Niall hebt gedaan<333 egt lieff
    Sorry als ik het fout zeg want ik wist niet hoe ik het anders moet zeggen, je zegt toch vanuit Niall pov, of heb ik het fout xD?.

    maar egt leuk, Ik moet nu eigenlijk economie leren want ik snap er egt nog niks van... maarjeh ik heb geen zin(A)(A)

    love it(L)
    XXXXXXXXXXXXXXXXXxx

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    ooowh ik ben snel verder vergeten te zeggen:O dat moet ik nog wel eventjes zeggen hoor! Anders ben ik helemaal van de leg, want dat zeg ik altijd!
    dus hier komt ie:

    SNEL VERDER!!!!:)

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    het is dus sowieso niet een van hun want dan zouden ze echt geen ahw geluidjes maken!! Hmmm.. Ik wil weten wie achter ze aan zit!
    En ik zou nu dus Duits moeten elren, maarja dat staat allemaal op wrts want daar leer ik natuurlijk veel beter(A) en toen ging ik eten en was ik klaar deed ik mijn laptop open en toen had ik een mailtje dat je een nieuw deeltje had geplaatst.. Dus tja toen moest ik die natuurlijk wel lezen(A) En eigenlijk ben ik het gewoon met deze zin eens: 'Ich kann meine Zeit besser nutzen' dan duits leren dus;) echt ik ga dat op het pw neerzetten!!
    en dit slaat helemaal nergens op maar toch ga ik het niet deleten..
    oké de story!
    Ehm... ja dit is gewoon weer te schattig en Niall en Zayn zijn schattig en dat wist je alxD oké iets nieuws vertellen.. Tja als ik nu ga zeggen dat ik je story geweldig vind en dit stukje ook is het ook niet heel erg nieuw want je weet al lang dat ik het geweldig vind:) hmmm sorry ik ben niet zo origineel vandaag...

    germany here we come oké nee ik ga eigenlijk helemaal niet naar duitsland maar ehm je weet wat ik bedoel:p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen