Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 9

De volgende hoofdstukken ga om te beur eerst om Shelly en Dan op Lucas :)
Dus nu over Shelly

Vandaag gaat ze bij Lucas Logeren ziet ze er een beetje Uit ze heeft al 10 verschilden outfit aan gehad en al 5 pymama's in haar tas en er weer uit gegooit gelukkig zijn haar ouders niet thuis en heeft ze eerste 2 uur vrij van wege dat het 2de uit viel en ze normaal al eerste vrij had ander kon ze zich nooit vertonen op school. Poeff eindelijk alles klaar. Lucas zal al wel op school zijn wat hij heeft duits het 2de uur en zei had spaans. Snel propt ze haar ontbijt naar binnen en in 10minuten is ze op school . de pauze gaat zo beginnen dan zie ze Lucas weer. Die er de laatste tijd nog leuker uit ziet dan normaal. BZZZZPPP dat was de bel al. Daar zal je hem hebben oh wat staat hem die bloes goed oh hij komt naar haar toe zeg hoi. Hoi zegt ze dus hoi zeg Lucas terug lekker kunnen uitslapen van morgen infomeert hij haar. Ja Heerlijk Zegt ze als ik te minste niet zo verliefd was geweest op jou denkt ze er achter aan. Ok leuk heb je alles bij je voor het logeren vraag hij . Ja heb ik zegt ze half opgelaten half blij we hebben trouwens zo Gym trefbal hoorden ik hoop dat we bij elkaar zitten zegt Shelly. Ja hoop ik ook ze Lucas zeggen. Waarom is hij toch zo leuk denkt ze . 10 MINTUTEN Laterzie je zo in gymzaal roep Lucas als hij de jongenskleed kamer in loopt. Zie je zegt ze terug. Als Shelly in de kleedkamer aan komt hoort ze iedereen praten over van alles en nog wat tot ze ploteling Lucas's naam hoor vallen . wat is er met Lucas vraag ze dus maar Oh hoi Shelly zegt Daphne. we praten over hem omdat hij de laatste tijd er zo HOT uitziet heb je dat niet gezien je gaat zo veel met hem om. Natuurlijk had ze dat gezien hij was altijd al super hot maar waarom ging nu zelf Daphne dat zien Dacht ze . Nee niet echt hoezo vind je hem leuk antwoord ze op Daphne. Hoop het niet dacht ze Daphne is echt super Knap ieder Jongen vind haar Leuk dacht Shelly. Ja hij is zo Knap dat ik dat niet eerder gezien heb. Kun je hem niet vragen of hij mij leuk vind Shelly ? Uhmm Misschien wel hahah waarom lacht ze nou ze had nee moet zeggen Ok bedankt hoort ze Daphne zeggen voor ze de kleedkamer uitloopt. Shelly kom 2 minuten later aan lopen en loopt Pardoes tegen Lucas op . Gaat het hoort ze hem zeggen. Ja hoor en ze Krabbel snel weer overeind. in tussen als ze allebei af op de bank zitten Bij trefbal. Wat vind je van Daphne Lucas vraag ze. Daphne ? zegt Lucas verbaast. Ja ze vind je leuk vind je haar ook leuk bedoel ik dus? Ik Daphne leuk vinden ben je gek zegt hij . Nee gewoon iedereen vind haar toch wel leuk en ze vind jou leuk dus waarom vind je haar niet leuk ? Omdat ik al verliefd ben op iemand ander zegt Lucas Lachend naar haar kijkend. Ok zegt ze Cool misschien wel op mij droomt ze weg word vervolg....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen