Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 10

Dit Hoofdstuk Gaat Over Lucas Deel

Naar School tijd... Ik verliefd op Daphne en Shelly probeert ons te koppel nu weet hij wel zeker dat Shelly niet Verliefd op Hem is Zucht. Kun je mij even met mijn tas helpen hoort hij Shelly zeggen die met haar school tas en een Ander tas naar buiten komt zuilen. Ja hoor en hij pakt snel logeer tas van Shelly over. Dankje hoor hij haar zeggen. Graag gedaan mij moeder komt ons halen dan kan je fiets wel achter in de auto. Ja moet we die ook nog slepen kunnen we niet eerst onze tassen dumpen vraag Shelly. Ja goed zit Zegt Lucas die ziet dat Shelly er moe uitziet. bij de auto Blijf jij maar hier wachten dan haal ik je fiets wel bied hij shelly aan. Dankje lief van ze tegen hem. ben ik weer zeg Lucas al hij 3 mintuten later langs Shelly in de auto zit. 10 mintuten later zijn al bij Lucas huis. brengen jullie de spullen naar boven vraag zijn moeder als ze met de spullen komen aan lopen dan pak ik alvast wat lekkers voor jullie Ok is goed en binnen 5 minuten zijn ze weer beneden. Mmm Taart zegt Shelly Lachend. Niet zo blij Lucas hoef je niet hoorden hij zijn moeder vragen. Nee geen zin zei hij maar terug. Oh dan niet liever misschien straks ? Misschien moppelt hij terug zullen we naar boven gaan en hij pakt Shelly hand kom. Ja ok zeg Shelly. Boven na dat Shelly haar taart op heeft Moe hoort hij Shelly zeggen En poef nu ligt ze tegen hem aan want is ze warm. Waarom wilden je eigenlijk geen Taart vroeg ze hem. Gewoon geen zin in zeg hij terug ze maak bijna elk dag taart dalijk groei ik nog dicht lacht hij. Ja haha vast zegt Shelly Lachend met die spieren zeker zegt ze nog steeds lachend. Ze vind me dus gespierd dacht hij dromerig nee nu niet dromen. Vind je reageert hij dus maar. Ja hoezo is dat zo gek iedereen heeft het over op school dat is ook reden waarom Daphne je leuk vind.Hij kijk Shelly geiriteert aan begin je nu al weer over die daphne Word vervolg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen