Foto bij train station

trein station

comment+abbo's(L)

en tippzzzz s'il vous plait(L)

ik sprong gelijk uit bed toen ik de wekker hoorde. ik heb er zo veel in in riep tegen lucy. lucy die nog in bed aan het genieten was van de muziek. oke onze spullen staan bij de deur, we moeten over een uur op het station zijn. ik zette de muziek zo hard, zodat ik het ook in de douche hoorde. ik douchte binnen 5 minuten, daarna klede we ons om in onze leukste kleren,deden on haar en make-upp.
we rende naar beneden met de muziek nog steeds op volle volume, mijn ouders waren hele vaste slapers dus ik hoefde niet bang te zijn dat hun wakker werden.

lucy:ik heb er echt zoooow veel zin in om hun eindelijk in het echt te zien!!
ik:jhaaaa zeker, maar ik ben bang dat ik ga flauw vallen hoor!
lucy:haha, ja ik ook! zullen we maar gaan anders staan we helemaal achteraan als ze binnen komen!!
ik:okey

we liepen de deur uit opweg naar het station. lucy,lucy doe rustig je hoeft echt niet te gaan rennen hoor! jawel jawel ik ben bang dat wete laat komen en dan dan dan dan....... hebben we de kans niet om flauw te vallen!!! schreeuwde lucy. okey daar heb je een punt, en we begonnen hysterisch te rennen. zo vroeg was er toch niemand op straat, en het werkte we waren 5 minuten voordat de trein zou vertrekken op het parron.
we stonden in de kou op het parron, en opeens voelde ik mijn mobiel trillen. het was mijn broer. het is mijn broer, waarom is hij zo vroeg wakker? zei ik in het algemeen. het zou wel belangrijk zijn, want hij belt me nooit!

will,haar broer




ik:jaaa wat is er broertje

will: hou op met mij broertje noemen ik ben ouder jhaaa!!

ik: okey,okey rustig wat is er nou?

will: het is vandaag doemsdag

ik: doemsdag?

will: de dag dat de Maya's hadden voorspeld dat de wereld zou vergaan!

ik:je geloofd toch niet serieus in die onzin will?!?

will: jawel ik weet het zeker, waarom denk je dat ik zo vroeg opgestaan ben.

ik: en waarom bel je mij dan daarover?

will: ik wil niet dat je naar dat concert gaat, in deze duistere tijden dat de wereld vergaat moet je als familie bij elkaar komt.

ik:hoor wie het zegt je bent 5 jaar geleden op je zelf gaan wonen en laat alleen met kerst iets van je horen!!

will:*zucht* cindy alsjeblieft luister naar me!!

ik: ik wacht hier al maanden op!! dat weet je,onee dat weetje niet want je laat nooit iets van je horen!

ik hing boos op. ondertussen was de trein al aangekomen en ik stapte samen met lucy in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen