Foto bij 1.3

Catharine Elisabeth Moore

Ik loop de trap op naar mijn kamer en ga op bed zitten. Ik pak mijn laptop van mijn kastje aan en doe hem aan. Nadat hij eindelijk opgestart is open in internet. In de zoek balk typ in one direction in. Wow.. 1.030.000.000 resultaten. Ik klik de eerste site aan en ik schrik en door de schrikt valt de laptop uit mijn handen op mijn voet. 'AUW!!' roep ik keihard en gelijk hoor ik voetstappen op de trap. De deur wordt open geduwd en Harry en de jongens staan in de deuropening. Als ze zien wat er gebeurd is schieten ze in de lach en als ze zien wat er op mijn laptop beeld schieten ze nog meer in de lach. 'Dat is schrikken hé?' hoor ik Harry zeggen. Ik kijk hun allemaal boos aan en ga voor hun staan. 'Jullie.. Waarom... Niets zeggen.' stotter ik. Liam legt zijn hand op mijn schouder en het voelt alsof mijn schouder in brand staat. 'We wouden alleen je reactie weten.' Opeens weet ik weer iets. 'Dus jij bent die rijke familielid?' en ik kijk Harry vragend aan. Hij knikt, maar lacht nog steeds. 'Daarom betaalde je die jas.' denk ik hard op. Ik pak mijn laptop van bed en ga op bed zitten. De jongens komen erbij zitten en ik kijk ze vragend aan. 'We willen weten wat je gaat doen.' zegt Louis. Rare jongens!Ik ga op youtube en typ one direction in. Naast me hoor ik ze lachen en ik kijk ze boos aan. Ik klik de video : One direction - What makes you beautiful aan en bekijk hem. Nadat de video is afgelopen is mijn mond opgevallen. Ze zijn echt niet slecht. 'Hoe zijn jullie eigenlijk een band geworden?' Ze beginnen te vertellen. Blijkbaar deden zijn op de x factor samen gestopt als een band en zijn ze 3de geworden, maar een ding ben ik niet zo blij om want daarna vertelde ze me dat ze over een week op tour moeten voor een half jaar. Waarom nou weer?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen