Foto bij Chapter 2

Ik slaakte een kort gilletje. One Direction stond voor me. “I knew I recognised your voices”, zei ik zachtjes. “You’re a fan, aren’t you?” vroeg Louis, degene waar ik op was gevallen, aan me. Ik knikte en werd langzaam rood. “Great, stuck in a lift with a fan. Could it get any worse?!” zei Harry. “Haz, calm down.” “No, not calm down! We had fans running after us whole day. The only thing I’ve heard today is: Can I have a signature? Can I take a picture with you? Can I have a hug? I am tired of it.” Tranen verschenen in mijn ogen. Ik wist niet dat Harry zo over ons, de fans, dacht. Langzaam zakte ik langs de muur van de lift omlaag. Ik merkte dat er iemand naast me kwam zitten en zijn armen om me heen sloeg. Ik keek op en zag Liam naar me glimlachen. Hij veegde de tranen van mijn wangen en trok me weer in een knuffel. “I’m sorry. It’s just, I’m from the Netherlands and I’m a huge fan. I’ve been asking my parents for 2 months if we could go to London so I had a chance to see you. I did everything to persuade them. And now I’m here, stuck in a lift with you and then I hear Harry say that. It’s just not really nice to hear you know.” “He doesn’t mean it love”, hoorde ik Liam zeggen. “He didn’t sleep whole night. So he is tired and there were a lot of fans today. And being tired and having fans running behind you are not a good combination. So he’s a little bit pissed right now. Normally he isn’t really like this.”
“Did you really come from the Netherlands here to have a chance to see us?” vroeg Zayn die ondertussen aan de andere kant naast me was komen zitten. Ik knikte. “Wow, I didn’t expect fans would do that for us.” Ik glimlachte naar hem. “You don’t know about more things.”

Reageer (2)

  • Catching

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Istina

    Jaja, wij Directioners doen een heleboel voor die schatjes. Harry moet niet zo kinderachtig doen ondanks hij slecht geslapen heeft. En Liam is gewoon ronduit een schatje voor haar. <3 Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen