Foto bij 1.6

Speciaal voor Ellisxjoanna, omdat ze altijd een reactie neerzet

Catharine Elisabeth Moore

Als ik beneden ben zie ik dat iedereen al bij het kampvuur zit en Liam en Niall hebben hun gitaren gepakt en ze zitten volgens mij te zingen. Ik doe de deur open en hoor ze Gotta be you zingen. Ik kijk rond om te kijken waar er nog plek is en ik schrik. Naast Liam is er als enige nog plek. Ik loop langzaam naar de plek toe en ga zitten. Liam glimlacht me. 'Welk lied nu?' vraagt Liam. 'What makes you beautful?' en ik kijk ze allemaal vragend aan. Ze knikken allemaal en dan hoor ik het deuntje van het lied. Ik begin langzaam mee te zingen, maar zo zacht dat niemand het hoort. We besluiten truth or dare te spelen. Harry begint en hij zegt mijn naam. 'Truth or dare?' vraagt hij. 'Truth.' Ik zie dat hij aan het nadenken is over de vraag. 'Waarom ben je bij een pleeggezin gekomen?' Ik slik en kijk geschrokken om mee heen. 'Harry misschien wil ze het niet eens vertellen.' hoor ik Anne zeggen. 'Nee, het is goed ik vertel het wel. Één jaar geleden zijn mijn ouders overleden door een auto ongeluk. Ik kon gelukkig bij mijn oom en tante wonen, maar ze kregen het te druk met hun werk enzo. Dus zo ben ik hier gekomen.' Ik veeg snel een verdwaalde traan van mijn wang. Ze kijken me allemaal geschrokken aan, maar ze herstellen zich snel. Na een tijdje voel ik mijn oogleden zwaar worden en ik leg mijn hoofd op Liam schouder - zonder dat ik het doorheb - en val in slaap.

Ik las net zo iets doms.. Ik dacht echt dat het eerst grappig was, maar toen dacht ik na en was het echt zo dom..

Reageer (1)

  • Jagkass

    Aaaaw! Your welcome my dear! (:
    En een tipje je springt hier van de hak op de tak van omderwerp, en het verhaal pleeggezin kwam er niet zo mooi uit sorry!
    maar ga maar wel snel verder! (:

    Xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen