Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 11

Van uit Shelly :)

Sorry maar ik beantwoorden gewoon je vraag zei Shelly Geschrokken van Lucas af Schuivend. Sorry mijn fout ik haat die Daphne gewoon waarom probeer je ons eigenlijk te koppelen zegt Lucas vragend. Ik probeer jullie niet te koppelen maar daphne had gevraagd of ik jou wilden vragen of je haar leuk vond en omdat ze mijn vriendin is heb ik dat gedaan sorry als ik je beledigt heb hoor zegt ze blozend. Ik mag niet blozen aaah dalijk zit hij het uit haar verbazig duw Lucas haar tegen zich aan en zegt dat het niet haar schuld is. Oh wat ruik hij lekker en hij is zo gespierd ze voelt het gewoon door zijn kleding heen *kwijl*. Dus je ben niet boos op me vraag ze hem je keek zo boos daarnet mompelt ze. Ja sorry dat ik je liet schrikken en hij duw haar nog wat dichter tegen zich aan. 10 MINUTEN Later Shelly probeert zich lost te worstelen als ze Lucas's Moeder hoort roepen dat het eten klaar is. Maar Lucas laat haar niet los heerlijk aan de ene kan maar ze had honger dus duw ze hem vn zich af. Au dat doet pijn hoort ze Lucas zeggen oeps sorry gaat het wel zegt ze bezorgd. Dan begint Lucas te lachen grapje lacht hij. Niet grappig ik was echt bezorgt zeg ze beledigt. Sorry Kom weg gaan zegt Lucas ander roep mijn moeder dalijk nog eens. Ja goed idee zegt ze dus maar. Naar het eten weer bij Lucas op de kamer Rond Half 8 Aah Morgen zie ik die engerd van een Jimmie Weer hoop dat hij niks probeert. Ik Help je wel zegt Lucas. Dankje zegt ze Blij tegen hem terug. Trouwens Zullen we ons gaan om kleden en Een gaan film kijken Hoorden ze Lucas zeggen . Ja leuk zegt ze lachent. Tijdens de Film valt ze in slaap tegen lucas aan wat is hij toch warm is het laatste waar ze aan denkt voor ze in slaap is. Word vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen