Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 12

van uit Lucas

Die ochtend als hij wakker word zit hij Shelly Op zijn buik liggen wat is ze toch schattig. Oh ze draait op zijn buik hij voelt de kriebels weer op komen. Hou op denkt hij bij zich zelf je moet haar uit je hoofd zetten ze zal je never nooit leuk leuk vinden. Oh ze word wakker Morgen zegt hij dus maar. Morgen zegt Shelly die snel van zijn buik af gaat en langs hem gaat liggen. Zie je wel denk hij gisteren duw ze hem ook al weg bij de knuffel ze wilt gewoon niet meer dan vrienden met hem zijn . is er iets hoort hij Shely zeggen van heel dicht bij. Nee hoor was alleen nog niet helemaal wakker haha zegt hij . Oh zo haha lol trouwens je buik is echt een heelijk kussentje zo warm zegt Shelly. Vind je zegt hij terug. Ja de spier knallen er gewoon uit . Heeft ze het weer over zijn spieren zal ze hem dan toch leuk vinden. Echt niet zegt hij. Dan moet je het zelf weten lacht Shelly ik ga me om kleden op de badkamer zegt ze er achter aan. Ze is veel te aardig om haar uit zijn hoofd te zetten zucht hij begint zich uit te kleden. Kan ik binnen komen ben je klaar hoort hij 5 minuten ja doe maar zegt hij. Je heb alleen een broek aan is dat klaar zegt Shelly . nee maar ben een trui uit aan het zoeken zegt hij. Wat dacht je van deze Shelly houdt een groene trui omhoogt. Ja die lijk me wel goed dankje en hij trekt hem over zijn hoofd. Eenmaal klaar wachten ze beneden op Lucas moeder. Dat duurt Lang ze Shelly moet ze eerst nog haar hele gezicht beschilderen ofzo lacht ze Jij gebruik toch ook Make-Up zegt Hij tegen haar terug. Ja maar niet zo veel daar is ze eindelijk Zeg Shelly . Word vervolg....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen