Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 13

Van Uit Shelly :D

Jeeeuh we zijn er gilt ze blij Zie je zo weer roep ze nog als ze al bijna bj het meisje kleedlokaal is. Ok tot zo roep hij. In de Meisje Kleedkamer Hey Shelly wat zie je er leuk uit zegt Lilly Lachend. Hoe gaat eht nu met jou en Lucas gaat ze geintereerd verder. Oh Goed ik heb p zijn Buik geslapen van nacht. Ben je bij hem blijven logeren infomeerd Sofie verder. Ja hij is zo gespierd hij alleen die stomme daphne jullie weten wel die gekke vriendin is ook verliefd op hem en ik hem met domme kop aan hem gevraagd of hij haar leuk vind gelukig zei hij nee maar hij is dus op iemand. Dus hij is al verliefd op een andere misschien wel op jou vrolijkt Lilly haar op. Ja maar waarschijnlijk niet er zitten zo veel meisje achter hem aa op school. Doe niet zo negatief zegt Lisa hij vind je vast wel leuk hij heeft je vorige week toch van die creep van en Jimmie zegt Lisa . Ja dat klopt dat was zo super lief van hem zegt ze blozend , Maar we moet spelen dus Kom op zegt Lilly. Na de wedstrijd In de Kleedkamer Shit verloren die trut van Fc utrecht heeft tegen mij knie geschopt daar hebben we weer een blauwe plek maar snel dan halen we de Jongens wedstrijd nog zegt ze er snel achter aan. Ja zeg de rest dat moeten we zien !! Hij speel zo goed zegt Shelly Net zo hard dat haar vrienden het kunnen horen en de Jongens niet. Hij kijkt naar je zegt Fleur. Oh Laatste 5 minuten en ze staan met 4-2 voor. 5-2 gilt Shelly Fleur verbeterend. oeps iets te hard zegt ze als ze ziet dat alle Jongens naar haar kijken en ze begint te Lachen . O nee hé zegt ze daar kom die Jimmie. Hey Schatje zegt Jimmie inderdaat 1 minuut later als hij voor haar staat. Uh hoi Jimmie zegt ze dus maar. Leuk Jurkje sexy zegt hij. Ja hé en ze draai met haar billen leuk hé zegt ze Shelly's vrienden liggen dubbel van het lachen en trekken haar mee naar de kantine zie je zegt Shelly en ze geeft hem een verleidende Knipoog. word vervolgd...

Reageer (1)

  • Bemmeltje

    Egt een heel leuk verhaal joh! Gamzo door!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen