Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 15

Van uit Shelly

Na het weekend Lucas was zo lief voor die weekend ze heeft twee nachten boven op hem geslapen zal hij haar dan toch leuker vind dan dan ze dacht. Snel liep ze naar beneden voor haar ontbijt morgen mam zegt ze blij. Morgen jij ben blij vandaag zegt haar moeder leuke droom gehad ofzo. Ja zo kun je het wel zeggen zegt ze terug. Ze had over Lucas gedroomd en dan droomt ze altijd fijn. Maar ik moet gaan zegt ze snel heb met Lucas afgesproken om samen te fietsen en de vorige keer waren we ook al te laat dus moet nu racen en weg was ze. 5 minute voor afgesproken was ze er al uit haar verbazig stond lucas er ook al was ze toch te laat. Goede morgen ben ik nou zo laat of jij zo vroeg vroeg ze hem. Ik zo vroeg zeg hij terug. Oh ok zullen we dan maar gaan lacht ze, Ja goed idee zegt Lucas. Hij is zou Leuk ze kijk steeds stiekem zijn kant op zodat hij het hopelijk niet ziet. We zijn er Lacht ze als ze om 8:20 op het school plein aan komen. Ze rent super blij het schoolplein tot ze tegen Timo aan rent en ze boven op hem valt. Uhhm sorry spijt me roep ze snel en ze spring van hem af nee mijn fout hoort ze Timo zeggen en hij staat op. Ok zie je nog wel en ze loop weg maar hij houd haar tegen wacht ff je liet je agenda uit je ts vallen en hij gaf hem haar eumh dankje zegt ze en ze rent snel verder. Lucas daar ben lacht Shelly als ze hem bij de deur van de school ziet staan. Waar was je op eens zegt Lucas vragenlijk terug. Oh ik renden dus hier heen en toen botsen ik tegen Timo op en toen viel ik boven op hem Zegt ze . Shit waarom zeg ik dat nou nu denkt hij nog dat ik Timo leuk vind aah. Word vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen