Foto bij ||OO1|| Hoofdstuk 1

Jasmine Lauren Watson
Languit lig ik op de bank met een kop warme chocolade melk naar de kerstboom te staren. Voetstappen naderen en de zij kant van de bank zakt een beetje in. Eigenlijk wil ik niet opkijken maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. 'Liam' Brom ik. Wie anders, we zijn alleen thuis. 'Wat is er?' Ik draai me om naar de muur. 'Alsof jou dat wat boeit.' Hij bijt op zijn lip. 'Dan niet, morgen vertrekken we trouwens.' Hij staat op en verlaat de woonkamer. Ik zucht. Dat is het nou juist. Ik wil geen kerst bij een of andere stomme vriend van liam. Ik wil kerst met mijn vader en moeder. Ik ken die vriend van hem niet eens.
Liam is mijn soort van pleegbroer. Mijn moeder is omgekomen bij mijn geboorte en dat heeft mijn vader me altijd kwalijk genomen. Later is hij gaan drinken en werd ik uit huis geplaatst. Ik zat een tijdje in een tehuis en had gesprekken met Liam's moeder,Karen bij bureau jeugdzorg. Ik kreeg heel erg ruzie met meisjes in het tehuis en kon daar echt niet meer blijven. Ik kon nergens heen want er waren geen pleeg gezinnen meer over dus hadden ze besloten om me maar in het tehuis te laten omdat ik toch al over één jaar 18 word. Maar Karen wist wat er allemaal precies aan de hand was en kon het niet over haar hart verkrijgen om me daar te laten dus woon ik sinds een paar weken bij hun. Ik weet niet voor hoe lang maar Liam's ouders zijn op reis en ze vinden dat ik somber ben dus moet ik nu met Liam en zijn band mee op tour om me op te vrolijken. Ik ken ze niet, ik heb geen goede band met Liam dus wat ik me af vraag, waarom zou ik er in godsnaam vrolijker van worden?


Awh, bedank voor alle abo's!
Kudo's en reactie's zouden leuk zijn!-A-
x

Reageer (17)

  • xIrwin

    KUDO + ABO :)

    1 decennium geleden
  • Irismusic

    leuk!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Rubyy

    Awesome! (H)
    Snel verder! x

    1 decennium geleden
  • GOTHE1DWAY

    i like it, (krul)(krul)(krul)

    1 decennium geleden
  • TurnMySwagOn

    Like it!
    Snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen