Foto bij 175~

SmileLullaby zei op 3 jan 2012 - 18:12:
ik zal het heel erg leuk vinden als er vandaag nog een stukje erbij komt.

aangezien ik bij mijn hypere neef bent. geen leuke plek om de rest v/d vakantie door te brengen (huil)

Wel, ik ben altijd zo'n lieverdje.. kug kug..

Laura PoV
'Laura, ze wachten!' mijn mama was minder enthousiast over mijn beslissing, maar ze weet dat ik geen klein kind meer ben. Ze vindt nog steeds dat ik Bill en Tom moet mijden, maar.. wel, ze beseft dat zij er niets aan gaat veranderen. Tom en Georg Staan grijnzend voor mijn deur, maar het lachen vergaat hen wanneer ze mijn tassen zien. 'MOet dat allemaal mee?' vraagt Tom geschrokken. Ik knik Enthousiast, terwijl Georg klagend de eerste Tas neemt. Sinds het aanbod dat Bill me gedaan heeft, zijn er twee weken en 3 dagen gepasseerd. Gregorie zei me dat ik mee moest, voor moest er iets mis gaan met de kleren. en om een foto te nemen wanneer Georg uit de douche komt. Alsof ik zoiets zou willen zien. Ik heb dus besloten om mee te gaan met de jongens op tour. Hoewel ik er nog niet helemaal zeker van ben dat het de juiste keuze is, zet ik toch door. Ik kan autorijden. ALs het me te veel wordt, kom ik terug. Zo eenvoudig is het. Ik weet al dat ik mijn eigen kamer krijg, daar heeft Barbara vriendelijk voor gezorgd. ze heeft niets meer van haar laten horen sinds ze gedreigd heeft om me -correctie; ons- te vermoorden. Ik weet niet helemaal zeker of ik er wel mee moet lachen. het lijkt me een beetje geschift om mensen te vermoorden omdat je vriendje niet meer van je houdt, maar zo'n dingen gebeuren, en Barbara komt echt voor bij de geschifte mensen die ik ken. Maar ze heeft al meer dan 2 weken niets meer van haar laten horen... ik ben nog niet zeker..
Het verbaast me niet dat Georg als eerste met de koffers is vertrokken, hij is een werker terwijl Tom eerder een (levens)genieter is. Hij duwt me zachtjes tegen de muur om snel een kusje in mijn nek te drukken. maar hij moet snel weg, want anders wordt Georg boos dat hij weer lui doet. Of erger, dan zou hij wel eens iets kunnen vermoeden. We houden het nu al meer dan 2 weken stil, hoewel ik niet echt het gevoel heb dat er iets is tussen ons. Het voelt nog steeds onwerkelijk, gewoon, een beetje plezier maken samen. TOm laat het zo aanvoelen, maar wilt eigenlijk dat het meer is of wordt.

Reageer (4)

  • xKaulitz18x

    jeej super dat ze meegaat

    '''snel verder'''

    <3

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    verder!!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Leuk deeltje!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • JamesxCarlos

    woewww egt leuk :)

    verderr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen