Foto bij 176~

Extra lang deeltje..

Laura PoV
Bill stond beneden op en neer te springen, altijd overenthousiast. Of hij had gewoon weer te veel suiker binnen. Ik nam afscheid van mijn ouders en broer, Alyona kwam niet naar beneden, ze was boos op me. Sinds ik haar verteld had dat ik mee ging op tour, heeft ze geen woord meer tegen me gezegd. Bill en Georg hebben allebei voorgesteld om met haar te praten, maar ik heb ze tegengehouden. Het zou haar niet veel goed doen, en alleen maar bozer maken. Het was het laatste wat we nodig hadden. Wel, toch wat ik nodig had... Lekker egoïstisch doen...
Gustav zou de enige zijn die nog niet mee was, hij zou rechtstreeks naar de tourbus gaan, zonder mijn koffer te moeten versleuren. Tom reed en op een of andere manier had ik Bill en Georg kunnen vanachter plaatsnemen, tussen een koffers of zo.. ^_^
Ik had gedacht dat we misschien wel een ..rustig vertrek konden hebben, of toch op zijn minst op een aangename manier konden uitpakken, maar er was iemand die lastig kwam doen. Toen ik net mijn kamer binnen was, hoorde ik een hoogst irritant geluid. 'Dat is mijn kamer!' ik rolde met mijn ogen, dit kon je toch niet menen? 'Barbara, je hebt hier niets te zoeken.' zei Tom boos. 'Oh, wat doet zij hier dan?' vroeg ze op een irritante toon. 'Gaat dat jouw ook maar iets aan?' vroeg ik geïrriteerd. 'Oh, ze kan voor zichzelf spreken.' zei Barbara bitcherig. 'even klep toe, en oortjes open, sweetie. Ik heb je al een klop verkocht, je was out voor een kwartier. Tenzij je wilt dat ik dat herhaal, zou je beter zorgen dat je weg bent.' zei ik kalm, terwijl ik TOm aan de kant duwde om te kunnen passeren. 'Is dat iets wat kan gelden als een bedrijging?' vroeg ze terwijl ze met haar gsm zwaaide. Dus ze nam dit op. 'Wel, jij bent het meest in fout, want je doet aan huisvredebreuk.' Ze keek me raar aan, nooit gehoord van huisvredebreuk dan? (Is als je opzettelijk mensen gaat boos maken, of ruzie zoeken of vechten, als ze gewoon thuis zijn, denk ik.) 'Ik hoop dat je weet dat zoiets strafbaar is.. met politie en zo.' zei ik even kalm. georg legde zijn hand op mijn schouder. 'Rustig maar, Security is onderweg.' zei hij duidelijk. en inderdaad, binnen de minuut werd Barbara afgevoerd door 2 reusachtige mannen, en ik kon alleen maar grijnzen, en zwaaien.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen