Foto bij 032

‘’Blijf verdomme van mijn vriendin af. Ze is MIJN vriendin. Zoek lekker iemand anders om je hormonen op los te laten.’’ De stoom komt nog net niet uit Harry’s oren. Louis zit ineengedoken op het bed. ‘’Harry alsjeblieft hou op. Louis heeft hier ook niet voor gekozen.’’ Harry draait zich naar me om, zo boos heb ik hem nog nooit gezien. Van schrik deins ik achteruit. ‘’Hij kust jou toch? Of heeft iemand hem gedwongen om dat te doen?’’ Hier weet ik geen antwoord op. Al tijd heeft Louis nog niks gezegd. Zijn schouders schokken, waaraan ik zie dat hij huilt. Ik wil naar hem toelopen om hem te troosten, maar dat lijkt me nu niet zo slim. Harry tiert maar door tegen Louis. Bij elk woord krimpt Louis nog meer in elkaar. ‘’Harry please stop,’’ zeg ik wanhopig maar hij negeert me gewoon. ‘’Harry waar ben je mee bezig,’’ hoor ik ineens een boze stem achter me. Ik draai me om en zie Liam. Harry hoort Liam helemaal niet. Zayn komt er ook aangelopen en samen met Liam loopt hij naar Harry toe. Ze pakken beide zijn pols vast en trekken hem naar achter. Harry wil zich losrukken, maar Liam en Zayn zijn te sterk. Ze sleuren hem naar onze kamer toe en ik loop meteen naar Louis toe. Ik ga naast hem zitten en sla mijn armen om hem heen. Hij begint alleen maar harder te huilen. Ik probeer hem te kalmeren en na 10 minuten zo te hebben gezeten, is hij wat rustiger. ‘’Hij is boos. Hij weet niet wat hij zegt,’’ sus ik hem. ‘’Het is de waarheid. Jij bent zijn vriendin, ik had je nooit mogen zoenen.’’ ‘’Uiteindelijk komt het wel weer goed. Hij zal het je vergeven.’’ ‘’Dat denk ik niet, ik heb hem nog nooit zo boos gezien.’’ Ik ook niet, maar dat ga ik niet zeggen. Hij is al zo overstuur. ‘’Ga naar hem toe, hij vindt het vast niet leuk dat hij nu zo bij mij zit.’’ ‘’Dat maakt me niks uit, jij hebt nu iemand nodig.’’ Hij kijkt me dankbaar aan. ‘’Zullen we naar beneden?’’ Ik zie hem aarzelen maar uiteindelijk stemt hij toe. We lopen samen naar beneden, waar Sharon en Niall nog zitten. Louis gaat op de bank zitten en kijkt emotieloos voor zich uit. ‘’Gaat het meid,’’ vraagt Sharon bezorgd. Ik haal mijn schouders op. ‘’Harry was boos. Ik heb hem nog nooit zo boos gezien, hij ging gigantisch tekeer tegen Louis,’’ zeg ik verdrietig. Sharon trekt me in een knuffel en Niall loopt naar Louis toe. Hij legt zijn hand op Louis’ schouder. ‘’Ik ben er voor je,’’ zegt hij tegen Louis, waarop Louis hem dankbaar aankijkt. Zo zitten we 10 minuten totdat Zayn en Liam weer beneden komen. ‘’Hij is gekalmeerd en hij vraagt om je Rebecca,’’ zegt Liam tegen mij. Ik knik en loop naar boven. Voor de deur blijf ik even staan. Ik verzamel al mijn moed en doe de deurklink naar beneden.

Reageer (1)

  • xxgoodgirl

    How I love this story. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen