Foto bij 014 Stan.

Omdat er gevraagd word dat ik door schrijf doe ik dat. ( Met gevaar voor eigen leven xD eigenlijk zou ik nu mijn kamer moeten opruimen. Er is nog niks veranderd sinds vanmiddag :S )

Ik sta buiten tegen een paal aan geleund, het is mooi weer en ik voel me goed. Mijn been zit in het verband en eigenlijk zou ik nu op krukken moeten lopen maar die heb ik even weggezet. Ik kijk naar het ziekenhuis, wachtend totdat Rowy naar buiten komt. Ik ben al een week uit het ziekenhuis, het was vreselijk om Rowy achter te moeten laten, toen ik wegging lag ze te slapen. Ik heb nog niet op bezoek kunnen gaan, ik werd ziek, maar nu ben ik hier om haar op te halen.

Daar komt ze uit de deur gelopen, ze kijkt een paar keer om en dan krijgt ze een treurige blik in haar ogen, ze heeft me niet gezien. Ik loop dichter naar haar toe en dan ziet ze me. 'Stan!' Roept ze en springt in mijn armen. 'Ik dacht dat je niet meer zou komen.' Zegt ze. 'Natuurlijk kom ik wel, altijd.' Ze glimlacht en springt weer in mijn armen, mijn been buigt door en we vallen om. 'Au' Zeg ik lachend. 'O, sorry, sorry, ik wist niet dat je nog in het verband zat, sorry.' 'Het geeft niet hoor.' Zeg ik terwijl ik weer op sta.

Reageer (3)

  • Squib

    BOO BOO IS STAN?
    Dat had je wel even eerder mogen zeggen.

    1 decennium geleden
  • jonguhehnee

    IDD :9~

    1 decennium geleden
  • NicoleStyles

    (fluitend) die stan ziet er goed uit xD
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen