Foto bij With your sexy nephew in the FBI! (Bill lovestory)2 ((BILL'S BIRTHDAY!))

YAY :p

Je word wakker en staat meteen op. Je wil vandaag lekker vroeg op zijn om Bill te verrassen (flower). Hij is vandaag jarig. Als je je hebt aangekleed en je makeup hebt gedaan en shit is het 10 uur. Die ligt dus nog te ronken. Denk je. Mooi dan kan ik Tom, Gustav en Gerog halen. (Tom is hier gewoon een vriend ;)) Je doet je jas aan en kijkt nog ff in de spiegel. Nee ben niet ijdel hoe kom je erbij o_O. Je stapt op je scooter en komt dan langs een nieuw winkeltje bij jullie in de straat. Je loopt er eens binnen. Ff schijt aan die ander gasten. Denk je. OMGott die is gaihl. Denk je als je een suppahsmecci ketting gezien hebt. Het is een zwarte ketting met een megagrote doodskop erop met hartjes ogen. Je koopt hem maar voor Bill, je wist tog niet wat je voor hem moest kopen. Als je hem gekocht heb ga je weer op je scooter zitten en rijd je naar die gasten.

Bij Tom, Gustav en Georg

Je belt aan. Even later doet Tom open met een Gustav op zijn rug. Haaii. Zeggen ze beide droog. Haai. Zeg je en je gaat naar binnen. Gustav gaat weer van zijn rug af en ze lopen naar de huiskamer waar ik en Georg ook zitten. Dus. Zijn jullie klaar? Vraag ik. Waarvoor? Vraagt Tom lekker slim. Voor Bill's verjaardag. Zeg ik droog. O ja isgoed hoor. Zeg hij met een big smile. Als jullie weer thuis zijn is Bill net wakker. Haai schaat. Fijne verjaardag! Schreeuw je als hij naar beneden komt en je bespringt hem. Als je van hem af bent kijkt hij je wazig aan. Dankjewel. Zegt hij droog en hij wil naar de keuken gaan. Dan word je ineens gebeld.


Tutututmmm!! Volgende deel weten jullie wat het is. (puh)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen