Foto bij 035

‘’Ik ben even naar mijn kamer,’’ zeg ik en ik sta op. Ik loop de trap op en plof op mijn bed neer. Ik besluit mijn zusje te bellen om alles te regelen. Ik tik haar nummer in en hoor de telefoon een paar keer overgaan. ‘’Hallooo,’’ hoor ik een vrolijke stem zeggen aan de andere kant. ‘’Hey zusje,’’ zeg ik terug. ‘’Ik had een plan.’’ Nadat ik het hele plan heb uitgelegd, blijft het heel even stil. ‘’OMG, en de jongens vinden het goed?’’ ‘’Jep, je bent van harte welkom!’’ Een oorverdovende gil klinkt aan de andere kant. Grinnikend hou ik mijn blackberry iets verder van mijn oor. ‘’Ik ga pap en mam meteen vragen!’’ ‘’Dat heb ik al gedaan, ze vinden het goed.’’ ‘’Echt waar, ik hou van jou Rebecca.’’ ‘’Haha, ik ook van jou.’’ Na nog even te hebben gepraat, hang ik op. Nog een paar weken en dan woont mijn zusje hier voor goed. Dat gaat echt zo geweldig worden. Ik loop weer de trap af en ga naast Harry zitten. ‘’Angela vond het helemaal geweldig,’’ fluister ik in zijn oor. ‘’Mooi. Dus vanaf kerstmis woont ze bij ons in?’’ Ik knik instemmend. Harry drukt een kus in mijn haar en kijkt weer naar de tv. ‘’Sharon laten we cup cakes maken,’’ stel ik vrolijk voor. Sharon kijkt me even raar aan, maar loopt dan toch mee naar de keuken. We pakken alles wat we nodig hebben en beginnen het beslag te maken. ‘’Alles weer goed tussen jou en Haz?’’ ‘’Ik weet niet.’’ Ik vertel haar over vanmiddag. ‘’Het komt wel goed meid. Het is heel normaal dat je niet meer dolverliefd bent na zo’n tijd.’’ Dankbaar geef ik haar een knuffel, even vergeten dat mijn handen vol beslag zitten. ‘’Rebecca! Kijk nou wat je met mijn shirt hebt gedaan!’’ Ik schiet in de lach. ‘’Sorry babe,’’ zeg ik grinnikend. ‘’Hier ga je voor boeten!’’ Gillend ren ik weg, maar Sharon heeft me al ingehaald. Een hand vol beslag wordt in mijn gezicht gegooid. Ik gooi een handvol terug en zo gaan we nog even door. Na 10 minuten komt Liam de keuken binnen. ‘’Kijk nou hoe de keuken eruit ziet,’’ moppert hij als hij ons ziet. Sharon en ik komen niet meer bij van het lachen. ‘’Als ik zo terug ben, is alles opgeruimd.’’ En hij loopt weg. ‘’Zullen we dan maar even alles opruimen,’’ vraag ik als we uitgelachen zijn. Sharon knikt en we maken alles schoon. Na een halfuurtje boenen is de keuken weer als nieuw. ‘’ Nu hebben we alleen nog steeds geen cup cakes,’’ constateer ik. ‘’Nu je het zegt.’’ Weer liggen we helemaal in een deuk. We lopen de woonkamer weer binnen. ‘’Wat zien jullie eruit, wat hebben jullie uitgespookt,’’ vraagt Harry als we binnenkomen. Ik kijk Sharon aan en zie nu pas dat ze helemaal onder het beslag zit. Waarschijnlijk zie ik er hetzelfde uit. Ik proest het uit. ‘’Ik denk dat ik maar even ga douchen,’’ zeg ik grinnikend. ‘’Goed plan,’’ stemt Sharon in. ‘’Ik ga eerst,’’ zeg ik en ik ren naar de badkamer. Ik pak een joggingbroek, een shirt en mijn ondergoed en spring onder de douche. Ik was alle beslag van me af en was mijn haar goed uit. Na een kwartiertje ben ik klaar en stap onder de douche vandaan. Ik doe mijn kleren aan en borstel mijn haar. ‘’Je kunt erbij,’’ deel ik mee als ik de woonkamer inloop. Sharon loopt weg met Zayn achter haar aan. ‘’Ik wil niet weten wat die in de douche gaan doen,’’ schreeuw ik ze grinnikend na. Sharon draait zich om en steekt haar tong naar me uit, waarna ze weer verder loopt.

Reageer (2)

  • XSanneLovex

    geweldig!!
    nu nog hopen dat het goed komt met rebecca!!
    volg je hart!!
    haha
    snel verder!!<33

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    LEUK! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen