Wow
Binnen aan gekomen begint Alice gelijk tegen me te zeuren. 'Nee je mag niet naar boven, niemand mag haar zien voor ze klaar is.' 'Maar ik wil naar haar toe.' Zucht ik. 'En daarbij ze is nog steeds boos op je dus daar komt niks van in.' Ze gooit de deur dicht en ik ga naast de deur op de grond zitten, ze kan zeggen wat ze wil maar ik blijf hier mooi zitten. Binnen hoor ik Rosalie en Renesmee praten. 'Waarom heb je hem weg gestuurd?'Vraagt Renesmee 'Omdat ik hem irritant vind en hij jou pijn heeft gedaan, en hij stinkt naar hond en daar kan ik dus echt niet tegen.' Antwoord Rosalie sjagerijnig.''Hey!' Hoor ik Emmett aan de andere kant van de gang roepen. 'Wat doe jij hier nou? Waarom zit je op de grond?' 'Omdat ik van jou geweldige vriendin niet naar binnen mag.'Emmett lacht hard en springt door het raam naar beneden. Ik zucht en leg mijn hoofd op mijn knieen. Ik ben vast in slaap gevallen want als de deur open gaat schrik ik wakker. Rosalie komt naar buiten en haalt haar nuis op. 'Ik ben beneden.' Zegt ze en loopt naar beneden. Dan komt Renesmee naar buiten en ik spring op. 'Jake!' Roept ze blij en springt in mijn armen. 'Je was toch boos?' Zeg ik quasie bedroefd. 'Natuurlijk niet gekkie, ik kan toch nooit lang boos op jou blijven?' Zegt ze en ze knufelt me waardoor ik me heel blij voel en haar optil en samen met haar een rondje draai.
ik voel me zo gelukkig, Renesmee is niet boos meer en ik heb een geweldig kado voor haar.
Reageer (2)
Aaaaaa wat schattig!!!
1 decennium geledenAaaaaa wat schattig!!!
1 decennium geleden