Foto bij 180~

moe of boos?? wat denken jullie?

Laura POV
Ik nam mijn zakken mee naar mijn kamer, met een idee om -zoals Bill voorgesteld had- een modeshowtje te doen met mijn nieuwe kleren, waarvan ik op de een of andere manier de helft niet eens over de toonbank had zien gaan.. Komaan zeg.. 2 van de 6 zakken waren gevuld met kleren die Bill voor mij had uitgezocht.. en betaalt zo te zien aan het feit dat er geen bonnetje bij zat. Ik legde de zakken op mijn bed, en ging eerst even naar de wc. TOen ik terug kwam, deed ik meteen de deur op slot, met jongens op een bus wist je maar nooit hé. ik wou net mijn t-shirt uittrekken, toen ik Tom op mijn bed zag zitten. Hij keek naar zijn handen en ik deed mijn best om niet te gillen. Jezus, hij liet me schrikken, maar had niet eens opgekeken toen ik binnenkwam. hij zat doodstil, ik kreeg er rillingen van. 'Tom?' vroeg ik zacht. 'Tom!' nog steeds geen reactie. 'To-om!' hij keek op, zijn gezicht was...emotieloos. 'Alles goed?' vroeg ik zacht. 'ik stond op het punt om..' 'Nee.'zijn hoofd keek weer naar beneden, naar zijn handen. oké. 'Wazz up?' vroeg ik terwijl ik me naast hem op het bed plofte. Voorzichtig om geen kleren te kreuken. 'Weet jij eigenlijk wel hoe bezorgd ik was? ik bedoel.. jullie zeggen dat jullie even gaan shoppen, en je komt 10 uur later thuis.' zei hij, ik kreeg het gevoel dat hij zijn best deed om niet uit te vliegen. 'Je kent Bill, trouwens een Anti-Shopper kan zoiets niet begrijpen.' mompelde ik zachtjes. Hij keek snel op. 'Denk je dat dit grappig is?' snauwde hij. ik schudde mijn hoofd. 'Maar ik denk wel dat jij een beetje over reageert.' zei ik zacht. ik hield mijn hoofd schuin, maar hij keek alweer naar beneden. Ik ging voor hem zitten. hield mijn hoofd weer schuin. 'NIet boos zijn.' mompelde ik zachtjes. TOm wou eigenlijk wegkijken, maar ik zorgde ervoor dat hij niet kon; zielige arme ikke. 'Misschien.' zei hij nog zachter. 'Al gedacht aan een manier om het weer goed te maken?' er kwam een kleine grijns op zijn gezicht, ik rolde met mijn ogen.

Aanrader!; Somebody That I Used To Know -Walk off the Earth --> Cover van Gotye.. het is verschrikkelijk goed... echt freaking awesome...

Reageer (5)

  • MadeOfSilver

    hahaha, geniaal

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Super!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    haha wat zou hij toch denken ;p
    snel verder !

    1 decennium geleden
  • JamesxCarlos

    pehhh sexy foto :)

    verderr :)

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    Dirty Tom, (;
    Snel verder. ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen