Foto bij jij & tommie van th 7

:pde hele rit wou ik uittom kijgen waar we naar toe gingen maar zonder geluk en nu stopt de limo eindelijk tom doet de deur open als een echte heer ik: oh tom zooo mooi

van zodra we uit de hummer kwamen zaggen we een klein doorgangetje naar het strond zo te zien helemaal aangeduid met hartjes en sterretjes let daarin een kaarsje en het zand was bedekt met 1000nde rozeblaadjes :p we volgde het pad en kwemen uit aan het strand zoals ik al gedacht had :p op het strand lag een kleedje met daarnaast een picnick mand :p om het kleedje waren er weer duizende rozeblaadjes in een hartje gelegd en over het strand stonden nog vuurfakkes :p en een redderstoel ? :|V: oh tom zo mooi dat had je niet hoeven doen en waneer heb je dat kunnen regelen ?T: voor jou wou ik dit graag doen :p en daarstraks toen ik effe weg ben gegaan :p bill heeft wel geholpen dus ik denk aurelie ook (lol) erbloeid wel iets tussn die 2 denk ik :) kom ik moet je nog een iets laten zien :p V: wat dan ? T: klim hier op :p V: op de redderstoel? OKE :| T: doe nu maar :p V: ik klim al :p T: zie je het ? v:wat zien oh ja tom ( in het zand stonden de fakkels zo opgesteld dat ze vicky wil je mijn meisje zijn geschreven stond ) ik wil heel graag je meisje zijn :p maar je had het ook gewoon kunnen vragen dan had ik ook ja gezegt ze :p T: wiest ik wel maar ik wou hetzeker weten en trouwens ik wil dat je deze avond blijft herrineren :p kom da gaan we wat eten :p V: tom je hebt genoeg voor een gans leger :p T: wel ja ik wist niet wat je lekker vondt en wat niet dus ik heb alles maar mee :p en oh voor ik het veergeet hier voor jou :$ V: wat is dat ? tommie dat moest je niet doen ( in mijn hand klag er een kettinkje met in gegraveerd tom und vicky fur immer (H)) na het eten had tom nog voor vuurwerk gezorgd dat juist op tijd gedaan was want nog geen 5 min later beegon ht te gieten :) T: oh neen nu is de res verpest :@ V: had je nog meer dan ? T: niet echt maar de limo komt pas om 1 uur achter ons dus we zitten nog 2 uur in de regen V: wel nu we tochnat zijn kunne we even goed zwemmen maar onze kleren mogen natuurlijkniet te nat daar kunnen we ze leggen daar worden ze niet nat :p T: in wat wil jij zwemmen dan ? V: puur natuur of wil je dat niet ? :p T: jawel hoor kom op uit die kleren en zo hebben we nog 2 uur gezwommen en veel meer :P ( geen details nodig zeker :p laat jullie perverte hersentjes maar eens werken :p )tot de limo er was en nu zit die chaufeur ons vies aan te zien omdat zijn hele limo naar de zee riekt en nat is ;)


wordt vervolgd :)x
en thanks voor de reactie ;)x

Reageer (1)

  • SUGARJEWELS

    Giii :D Fantastisch ;o

    Jij Bent lief ;o (K)

    Snelverder(A)

    x3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen