Written by SaolCeoil

Kiana P.O.V.
Langzaam liepen Zayn en ik richting mijn huis. "Heb je een beetje genoten van de film?" vroeg Zayn doodleuk. "Ja, het was echt heerlijk ontspannend, ik denk dat ik goed slaap vannacht." Het sarcasme droop van mijn antwoord af. Zayn lachtte, wat er heel sexy uit zag. "Dus, Kuifje..." Zijn wenkbrauwen gingen omhoog bij het horen van de bijnaam die ik voor hem gekozen had, maar hij leek het niet erg te vinden. "Waarom heb je Jane en mij gekozen, en niet het populaire groepje?" Verrast door mijn directe aanpak wist hij even niks te zeggen. Langzaam opende hij zijn mond. "Nou... Voor ik hier kwam hoorde ik bij zo'n groep. En ik wilde het eens anders aanpakken. Een nieuwe start, weet je wel?" Ik knikte. "En waarom dan twee meiden? Is dat goed voor je ego ofzo?" Hij grinnikte. "Dat is het zeker." Hij keek me aan met een twinkeling in zijn ogen. "En jij dan? Ik zag je wel kijken naar ehh... Liam?" Ik bloosde. Shit, hij had de rollen omgedraaid. "Waarom zei je niks tegen hem?" vroeg Zayn, alsof het allemaal zo simpel was. "Hij is een van de populairste jongens van school, hij gaat echt niet zomaar met mij praten. En als hij dan iets tegen me zou zeggen denk ik niet dat mijn knieën me nog houden." antwoorde ik beschaamd. "Hoe lang vind je hem al leuk?" Hij gaf duidelijk niet snel op, en wist precies de zere plek te raken. Ik zuchtte. "Te lang." Zayn schudde niet begrijpend zijn hoofd. "Ik snap niet dat je zo moeilijk doet." We waren intussen bij mijn huis aangekomen. "Schrik niet als je morgen mijn wallen ziet, want ik denk niet dat ik goed zal slapen." zei ik, blij dat ik van onderwerp kon veranderen. Zayn grijnsde. "Tot morgen dan. Laat de zombies je niet grijpen." Ik deed de deur open en stapte naar binnen. "Bye, Kuifje."

Reageer (1)

  • MishaCollins

    I think I kinda got a thing for Zayn :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen