Written by Rigby

Jane P.O.V.
Na het eten was ik naar mijn kamer gegaan, om huiswerk af te maken. We hadden niet veel opgekregen voor de volgende dag. Al snel was ik klaar, en deed mijn pyjama aan. Daarna liep ik naar de badkamer om mijn make-up eraf te halen, en uiteindelijk mijn haar nog in een snelle staart. Ik ging weer terug naar mijn kamer. Daar deed ik mijn nachtlampje aan, en het grote licht uit. Ik rende naar mijn bed - snel genoeg zodat de zombies me niet konden pakken, HA! - en kroop snel onder de dekens.
Eindelijk kon ik doen waar ik al de hele middag op uitgekeken had; Logan bellen. Ik pakte mijn telefoon van het nachtkastje en toetste het nummer in dat op het briefje stond. Ik hield mijn telefoon tegen mijn oor en wachtte in spanning af. Al snel werd er opgenomen. "Met Logan." hoorde ik van de andere kant van de lijn komen. Ik voelde me helemaal warm worden. "Euhh, hey. Met Jane." Ik hoorde hem opgelucht zuchten. "Ik was al bang dat je niet meer zou bellen, of dat je het briefje kwijt was, of dat je het niet had opgemerkt. Of-" Hij onderbrak zijn eigen zin. "Sorry, ik praat te veel, hoe was jouw dag?" Ik glimlachte. Je kon duidelijk merken dat hij nerveus was, maar ik vond het ergens wel schattig. "School was saai zoals gebruikelijk, maar daarna ging ik naar de film." vertelde ik. "Met wie?" Ik hoorde een jaloerse ondertoon. Hij was toch niet zo'n jongen? "Met Kiana & Zayn. Samen vormen we The Three Musketeers." Het viel me nu pas op dat ik best rustig was terwijl ik met Logan aan het praten was. Daarna hadden we nog een heel gesprek over standaard dingen, waar we toch een best grappige draai aan wisten te geven. Logan was best geestig, en gek genoeg vond hij hetzelfde over mij, aangezien hij moest lachen om mijn droge opmerkingen. Ik voelde mijn oogleden zwaarder worden. "Ik denk dat ik ga, ik ben moe." zei ik, met veel spijt. "Jammer, maar het is ook al best laat. Ga maar lekker slapen, love." zei hij. Ik grinnikte kort. "Welterusten, tot morgen."

Reageer (1)

  • MishaCollins

    Niiice, wanna know mooore :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen