Foto bij Four

*Harry Styles

Ik veerde rechtop toen Liam met een van zijn nichtjes aankwam in de kamer. Het was de jongste ze zag er iets ouder uit dan op de foto die Liam had laten zien. Ze droeg een grijs geruit hemd en een jeansshortje en leek verbaasd te zijn dat we hier zaten.
'En, euhm... Jullie zijn?' Vroeg ze aarzelend.
Ik keek van mijn doen naar Louis en vervolgens opnieuw naar het meisje.
Kende ze ons niet? Echt? Niaal verwoorde zijn gedachten
'Ken je ons niet? Wij zijn-,' zei hij, tot hij werd onderbroken.
'Oh ja, die jongens van de boyband waar Liam in zit,' merkte het het meisje op.
'Die boyband?' zei Louis.
'Ja dat, wat doen jullie hier?'
Ik wist niet of ik haar wel mocht, oftewel was ze bitchy aan het doen en wou ze ons er niet bij oftewel wist ze het gewoon echt niet.
Als er iets was waar ik een hekel aan had waren het arrogante mensen dus hoopte ik op de tweede.
'Misschien ben ik dat vergeten te vertellen.' kuchte Liam.
Ik was opgelucht dat ze het gewoon niet wist. Anders hadden we onze hele zomer met een bitch unnen doorbrengen. Ze leek best wel aardig.
'Achja. dan vertel ik het nu wel: Mijn vrienden komen ook mee.'
Het meisje keek van Liam naar ons.
'Oh... Oké' mompelde ze binnensmonds.
'Ik ben Zoey' vervolgde ze. Ze keerde zich tot Niall en gaf hem een hand.
'Niall' antwoordde die waarna Zoey naar Louis keek en het bij hem en Zayn herhaalde. Nu keek ze mij aan.
'Niall, Louis, Zayn. Dan moet jij... wacht niets zeggen...'
Ze dacht even na. '...Harold ofzo?'
Iedereen begon te lachen. 'Vanaf nu wel, ja!' schaterde Zayn.
Zoey begon spontaan mee te doen. 'Sorry,' grinnikte ze.
'Harry.' Stelde ik me voor. Lachend schudde ik haar hand.
Er klonk gekletter in de gang waar iedereen van wakker schoot.
Liam ging de rest voor naar de gang waar het andere meisje haar koffers net had neergesmeten. 'Bedankt voor de hulp, hé!' riep ze verwijtend naar Liam en Zoey. Ze was net van plan er nog iets bovenop te smijten toen ze de overige jongens ontdekte;
'Oh. My. God.' gilde ze. 'Jullie zijn One Directin. Ik bedoel ik weet wel dat Liam bij jullie zit maar ik had niet verwacht dat jullie echt zouden meekomen!' Opgewonden keek ze ons alle 4 aan.
Om een of andere manier mocht ik haar niet echt. Ze had de attitude van een gestoorde fan en zag er nogal bitchy uit.
'Ik weet ALLES van jullie!' Zei ze.
Zoey keek naar haar zus en rolde met haar ogen. 'Babbel maar wat met elkaar. Ik ga uitpakken. Wie wil me mijn kamer tonen?'

Reageer (1)

  • 1Dancer

    Leuke storie, snel verder hoor!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen