Jasmine Lauren Watson
'Oke, we kunnen gaan.' Zegt Liam die achter me aan loopt en doet of er niks aan de hand is.
Ik zit tegen het raam aangedrukt met Harrold naast me, die weer naast zayn zit, die weer naast Niall zit dus die zal zich wel het zelfde als mij voelen. Louis rijd en Liam zit voorin. 'He, Lauren. Ik hoorde van Liam dat je bijna 17 word!' Roept Louis ineens. fack you, Liam Payne. Fack you... 'ja, 1 Januarie toch? Nieuwjaarsdag. Dat moet wel gevierd worden.' Ze beginnen allemaal te joelen. Serieus, geef ze een knuppel en ze kunnen doorgaan voor holbewoners. 'Ik vier me verjaardag niet.' Ze kijken me verbaasd aan. 'Waarom niet?' Gilt Louis. 'Omdat ik dat niet wil.' 'Tuurlijk wel, het is je verjaardag.' Tranen springen in mijn ogen. 'Laat me gewoon, oke? Ik ga niet de vervloekte dag dat mijn moeder dood ging vieren!' Geschrokken kijken ze me weer aan. 'Het spijt me. Ik wist niet- ik bedoel, wij-' begint Louis maar Liam onderbreekt hem. 'Sorry, Lauren. We hadden er aan moeten denken.' Ik zucht.
'Heb je nog nooit je verjaardag gevierd?' Fluisterd Harry even later nieuwschierig. Ik negeer hem en leg mijn hoofd tegen het raam. Boys are stupid. Throw rocks at them.



Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik wens jullie allemaal het beste toe.
Nou, bij mijn andere story deed ik facts over mezelf en ik heb besloten dat nu ook een soort van te doen, hihi.
#ThingsYouNeedToKnowAboutMe
My worst habit is:
Ik zeg altijd tegen mensen die ik irritant vind op de tv of tegen apparaten die niet werken of vervelend doen of gewoon tegen mensen in het echt: 'no one likes youuu...' ( in het echt meestal wel als grapje, of ik doe alsof het een grapje is...)

Reageer (6)

  • xjustAgirlx

    OMG. dan is lauren op dezelfde dag jarig als ik haha ;D
    Ik ben ook op 1 januari jarig (:

    1 decennium geleden
  • Bagnall

    happy new year


    snelverder<33

    1 decennium geleden
  • SarahEnAn

    Omg dat laatste zinnentje, jongens zijn stom, gooi stenen naar ze.
    Verder

    1 decennium geleden
  • Catching

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • MetalHeadBVB

    gelukkig nieuwjaar super leuke story veder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen