Foto bij Chapter eighty-nine.

Enjoy.

21 december 2011
22 december 2011

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Aves

    Oh, en die foto is echt mooi:$

    1 decennium geleden
  • Aves

    Haha.. Ik weet hoe motiverend reacties kunnen zijn.. Als ik geen reacties krijg op mijn hoofdstuk - ik ben een piepkleinbeetje ongeduldig haha - dan ben ik zeer gefrustreerd haha.. Daarom vergeet ik het er bijna nooit onder te zetten xD. Ik vind het knap dat je van een best normaal stukje iets moois weet te maken. Het is bij jou niet zo dat er in elk hoofdstukje iets moet gebeuren omdat het anders niet leuk meer is.. Aan zulke stories erger ik me altijd en die lees ik dus eigenlijk nooit. Maarja, ik ben benieuwd naar een volgend stukje :) Bij de meeste stories schrijf ik alleen "<33" Haha, ik zit altijd in tijdnood.. Jep, het is vermoeiend om mij te zijn. Maarja, 2012: nieuwe plannen en een vernieuwde ik xD. Ik heb beloofd om wat meer te gaan plannen, dan heb ik tenminste de tijd om een fatsoendelijke reactie te plaatsen, want ik weet hoe vreselijk het is om de hele tijd "verder" te lezen. Kort samengevat: Je stukje is normaal perfect.

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super mooi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen