Foto bij 185~

Dancing Tom

Laura PoV
Ik weet nog steeds niet hoe het komt, maar ik was samen met Bill en Tom aangekomen op het feestje, en ik snapte niet hoe het kon dat ik vergeten was dat er ergens wel iemand zou zijn die een flitser meehad. Toen we aankwamen, flitste het net iets te veel, te veel foto's. Ik wist niet hoe het kwam. Bill en Tom keken vriendelijk naar de camera's, glimlachten, maar liepen snel door. Eenmaal binnen viel Toms gezicht, en begon hij te vloeken. en uit ervaring wist ik al dat hij er een hele lijst kende. 'Goed, wat is het probleem?' vroeg ik zacht. Hij knikte naar de deuren, dus hij bedoelde de paparazzi? 'Iemand heeft de datum gelekt.' zei hij kwaad. Bill leek ook niet al te happy. 'Zoek maar eens uit wie, we hebben meer dan 250 vrienden en kennissen uitgenodigd. En dan kan het zijn dat ze het nog niet eens expres hebben gedaan.' zei Bill. Tom keek hem verbaast aan. 'Wel, bij ons thuis heeft mijn moeder de nijging om kaartjes en uitnodigingen op de kast te zetten, of aan een touw aan de muur te hangen. Mensen die op bezoek komen, kijken daar graag eens in; voor trouw, geboorten, verjaardagsfeesten... mijn moeder is echt niet de enige die dat doet..' zei ik zacht. Tom en Bill keken elkaar aan. 'Wel, we kunnen er alleen maar het beste van maken.' zeiden ze tegen elkaar aan. 'Goed zo, dit is jullie verjaardagsfeest en daarom moeten jullie er het beste van maken.' zei ik glimlachend. En ik deed mijn best om die glimlach op mijn gezicht te houden toen ik besefte dat ik geen cadeaus had. oh sh*t. Wel, ik had nog enkele dagen om iets gepast te vinden voor de jongens. het leek alsof ik enkel maar geknipperd had met mijn ogen, en Bill was weg. Tom stond vlak achter me. 'Niet flirten met andere jongens, anders ga ik hier vijanden maken.' fluisterde hij zachtjes. 'En..' hij hield even zijn mond, keek geheimzinnig rond en boog zich nog dichter tegen me aan. 'Als ik jou was zou ik oppassen met je drankgebruik. ik heb er geen probleem mee, ik vind je wel grappig als je dronken bent, maar met de fotografen buiten wordt het moeilijk om jou niet in een slecht daglicht stellen.' zei hij met een klein lachje.

Reageer (7)

  • xKaulitz18x

    haha super geschreven
    snel verder gaan

    <3

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Geweldig!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Super deel!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • BVBunicorn

    Lieve TOM. §:
    Thats how you roll.
    Snel verderrr.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen