Foto bij My Love-Hate Relationships at Hogwarts [1]

Dit is de eerste quiz die ik schrijf dus
please geef reacties kwil echt wete wa jullie denke!

De 150ste lezer krijgt van mij (kben op het idee gekomen door ILoveJori xD) een rol in mijn verhaaltje!! Als ge da wilt natuurlijk :D



Thx x.

* Dit is Michelle *


Goedgehumeurd liep ik het station 9 ¾ op. Mijn kleine tweelingzusjes liepen achter mij, mijn grote broer, Milo, en mijn tante aan. Mijn tante zorgt voor ons omdat onze ouders ons verstoten hebben, waar we haar eeuwig dankbaar voor zijn. Als zij niet voor ons was opgekomen hadden Steffie, Nastasha, Milo en ik nu waarschijnlijk in het weeshuis gezeten. Ik gaf mijn tante en Milo een grote knuffel en een dikke kus. Ik liep naar Mijn zussen en vertelde hen dat ik ze aan iedereen zou voorstellen en ze op school een rondleiding zou geven. ‘Michelle!’ hoorde ik een bekende stem achter me roepen en ik keek snel om. Daar stond Harry Potter. Mijn Harry Potter! ‘Harry!’ gil ik en vlieg in zijn armen. ‘Ik heb je zo gemist’, mompelde ik. Hij keek me aan en grijnsde. ‘Ik ben gisteren toch nog langskomen?’ ‘Nou en, Ik kan gewoon niet zonder je’, fluisterde ik zwijmelig in zijn oor. Ik keek hem weer aan en staarde voor in tijdje gewoon in zijn ogen. ‘Weet je wat?’ vroeg Harry plots. Ik keek hem verbaasd aan. ‘Wat dan?’ ‘Je bent mooi als je staart’, ik giechelde en boog mijn hoofd dichter naar het zijne. Net voor onze lippen elkaar raakten staken twee meisjeshanden daar een stokje voor, door me plots achteruit te trekken en me te omhelzen. ‘What the...!’ Riep ik verbaasd en keek over mijn schouder.

Reageer (2)

  • Marito

    like it =3

    1 decennium geleden
  • benzos

    woow!!
    demi rocks on this picture!!

    btw;kvind htt begin al leuk
    kga snel verder leze..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen