Foto bij 004

Helaas heb in nog maar 2 abbo's, ik hoop dat dat er nog meer worden :(

[Emmely POV]

Ik had een leuk jurkje aangetrokken, ik wist dat ik geen indruk hoefde te maken op Joe, want ik kende hem al mijn hele leven, maar toch... Joe had het idee om vandaag naar het strand te gaan, dus had ik voor de zekerheid een bikini in mijn tas gedaan. Ik liep naar de buren en belde aan. Niet veel later deed Nick de deur open en begroette mij met een knuffel. ' goede morgen Em, kom binnen' zei hij en hield de deur voor me open. Joe had me nog niet gehoord en zat rustig op de bank tv te kijken, ik liep stilletjes op hem af en liet hem hard schrikken. Hij schrok zo erg dat hij van de bank viel. 'EM!!! MOEST DAT IK SCHROK ME DOOD' . Ik dacht dat ik niet meer bij kwam van het lachen, net als Nick en. Kevin , die er nu ook bij was gekomen. Ik help hem overeind en ga naast hem zitten en geef hem een kus op zijn wang. 'Sorry, maar ik kon het niet laten' zei ik nog steeds lachend. Opeens begon hij mij te kietelen. 'Joe. Joe, vergeef me, ik zal het nooit meer doen. Hou op!!!!' Opeens lag hij boven op mij en waren onze gezichten gevaarlijk dicht bij elkaar. Ik duwde hem van mij af en begon maar over een ander onderwerp, Kevin en Nick stonden nog steeds naar het tafereel te kijken. ´Nou jongens wat gaan we vandaag doen´ vroeg ik om de stilte te verbreken. Joe keek meteen weer vrolijk. ´We gaan eerst naar het strand, dan gaan we uit eten bij één van de lekkerste pizzeria´s van LA en dan misschien nog een filmpje kijken ofzo´. ´Dan is het maar goed dat ik mijn bikini heb meegenomen´ zei ik vrolijk, ook zag ik dat Joe zijn zwembroek al aanhad. ´Nou dan ga ik me ook maar omkleden´ zei Kevin en Nick knikte instemmend. ´Wil je wat drinken´ zei Joe om de pijnlijke stilte te verbreken, ik knikte ´Cola graag´. Ik zat nog na te denken over wat er net gebeurt en wat er zou zijn gebeurt was als ik hem niet had weggeduwd. Joe kwam weer naast me zitten en gaf me mijn Cola.

Joe POV

Ik zag haar denken, ik moest toegeven dat ik er ook aan zat te denken, ik wil haar nu zo graag zoenen, maar zou onze vriendschap kapot maken. Kevin en Nick kwamen weer binnen. ´Zullen we dan maar gaan´ vroeg ik. Emmely keek weer op uit haar gedachtes en knikte. We liepen met z´n alleen naar de auto van Kevin, Kevin ging rijden en Nick ging ook voorin zitten en ik met Emmely achterin. Ik zag haar nog steeds een beetje levenloos voor zich uit staren, ik trok haar tegen me aan en sloeg mijn armen om haar heen.

Reageer (6)

  • Ijustgo1D

    Ja sorry ik weet het, ik heb het alleen heel druk gehad met school dit weekend ga ik weer verder! Xxx

    1 decennium geleden
  • liam1Dlove

    ga nou doorr

    1 decennium geleden
  • liam1Dlove

    ga verderr

    1 decennium geleden
  • Howling

    Aawh zo lief :'3
    Gaa je snel verder?? X.

    1 decennium geleden
  • JessyJonas

    Ahh so sweet!!
    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen